۰
مدیر عامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک و با همراهی حجت الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای بازدید از هتل‌های دانشگاهیان و بررسی برنامه‌های فرهنگی و اجرایی کاروان‌های دانشگاهی به عراق سفر کرد.
به گزارش اخبار بانم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی و مقامات ستاد عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، در این سفر پس از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) در نجف و بازدید از محل استقرار دانشگاهیان در این شهر، عازم کربلای معلی شدند و در ورود به کربلا مورد استقبال همدانی نماینده ستاد عتبات عالیات در کشور عراق قرار گرفتند.
 
مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه پس از بازدید از هتل دانشگاهیان در کربلا، در برنامه سلام اول زائران دانشگاهی شرکت کردند و کاروان‌های دانشگاهی را در زیارت حرم سیدالشهدا(ع) همراهی کردند.
 
مدیرعامل بانک ملت در این سفر با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان و جوانان گفت: به عنوان فردی که علاوه بر مسوولیت اجرایی معلم نیز هستم، از دیدار شما عزیزان انرژی و روحیه می گیرم.
 
وی در بخش دیگرى از این سفر و در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نجفی رییس بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز اظهار داشت: بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود کارهای بزرگی را در کشور انجام داده است که در همین راستا یکی از کارهای ارزشمند، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان عازم عتبات عالیات بوده است.
 
دکتر بیگدلی تعداد دانشجویانی که تاکنون با استفاده از تسهیلات بانک ملت به  سفرهای معنوی مشرف شده اند را ۱۱۰هزار نفر اعلام کرد و افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم در این کار خیر سهیم باشیم و اطلاع دارم اگر این تسهیلات پرداخت نمی شد بخشی از دانشجویان عزیز امکان انجام این سفر را نداشتند.
 
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر تلاش این بانک بر توسعه هرچه بیشتر همکاری با سازمان حج و زیارت، از برنامه ریزی جهت افزایش هدایای فرهنگی این بانک به دانشجویان زائر عتبات عالیات علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه فعلی خبر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نجفی رییس بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز در این دیدار از همکاری بانک ملت در پرداخت وام به دانشجویان و تعامل سازنده با ستاد عتبات عالیات قدردانی کرد.
 
وی  افزود: کار بانک ملت بسیار پسندیده و ارزشمند است و این بانک در واقع روی نسل جوان سرمایه گذاری می کند.
 
نجفی با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به نسل جوان گفت: هیچ کار فرهنگی برای نسل جوان بالاتر از ایجاد امکان برقراری ارتباط با اهل بیت علیهم السلام نیست و از این بابت برای بانک ملت آرزوی موفقیت بیشتر دارم.
 
بر اساس این گزارش، بانک ملت علاوه بر اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت با مبالغ یک و یک و نیم میلیون تومانی به ترتیب برای مسافرت های زمینی و هوایی،  با اهدای هدایای فرهنگی به زائران دانشگاهی، در این فعالیت عظیم فرهنگی در کشور مشارکت فعال دارد.
 
این گزارش حاکی است، حسن روستا عضو هیات مدیره، بهمن اسکندرى معاون مدیرعامل، مجید ابراهیمى مدیر امور اعتبارى، علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومى، محمدرضا جنگجو مدیر کل بانکدارى شرکتى بانک ملت و یارمحمدی مدیر ارتباط بانک با سازمان حج و زیارت، مدیرعامل بانک ملت را در این سفر معنوی همراهى کردند.
https://akhbarbank.com/vdcfmydt.w6dc1agiiw.html
برچسب ها: بانک ملت
تازه ترین اخبار