۰
۱
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸

لکسوس UX در ژنو رونمایی خواهد شد

با وجود اینکه هنوز هیچ تصویری از کراس‌اوور کوچک لکسوس منتشر نشده است، به نظر می‌رسد که کمتر از یک ماه تا رونمایی از نسخه تولیدی این خودرو باقی مانده است. کراس‌اوور مفهومی لکسوس UX در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 رونمایی شد و هدف لکسوس از تولید این خودرو، رقابت با کراس‌اوورهای محبوب آئودی Q3 و ب‌ام‌و X1 بوده است. لکسوس قصد دارد که این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کند.
لکسوس UX در ژنو رونمایی خواهد شد
پیش‌بینی می‌شود پس از رونمایی این خودرو در سوییس، کراس‌اوور UX جای لکسوس CT-200h را در آمریکا پرکند و به عنوان ارزان‌ترین خودروی این خودروساز، در آمریکا عرضه شود. حدود 60 درصد فروش لکسوس در آمریکا را کراس‌اوورها و SUVهای این برند به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که لکسوس مدل‌های مختلف UX را با تریم‌های گوناگون، به بازار آمریکا عرضه نماید.
 
یک سامورایی کوچک دیگر!
 
پیش‌بینی می‌شود که نسخه تولیدی لکسوس UX همانند به اندازه مدل مفهومی‌اش از طراحی نامتعارفی برخوردار نباشد، اما به هر حال، مدل مفهومی این خودرو، زبان طراحی لکسوس برای این خودرو را نشان می‌دهد. همچنین بیش‌تر محصولات جدید لکسوس به دلیل دارابودن جلوپنجره بیش از حد بزرگ و طراحی عجیب چراغ‌های جلو و عقب، از طراحی بیش‌ از حد فضایی برخوردار هستند که باعث عدم رضایت برخی از مشتریان قدیمی این خودروساز ژاپنی شده است و پیش‌بینی می‌شود این خودرو نیز از همین سبک طراحی برخوردار باشد.
 
یک سامورایی کوچک دیگر!
 
در صورت عرضه این خودرو در بازار آمریکا، لکسوس UX، بازار مرسدس‌بنز GLA و سایر کراس‌اوورهای کوچک را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

هنوز قیمت قطعی این خودرو منتشر نشده است اما لکسوس وعده داده که این خودرو را با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار به بازار عرضه می‌کند.

نزدیک‌ترین رقیبان این خودرو که آئودی Q3، ب‌ام‌و X1 و مرسدس‌بنز GLA هستند به ترتیب دارای برچسب قیمت 32 هزار و 900 دلار، 33 هزار 900 دلار و 33 هزار و 400 دلار هستند.
 
https://akhbarbank.com/vdcew78n.jh8v7i9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
ایرانی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تو کشور من برای استفاده ازاین خودرو باید 33000 دلار که قیمتشه با اون همه زحمت تولید و 45000 دلار هم سر گردنه می گیرن یعنی درمیاد 78000 دلار که برایمان مقدور نیست .!!!
تازه ترین اخبار