۰
بانک‌پاسارگاد در راستای ارایه خدمات بدون کارت، خدمات برداشت وجه و همچنین مسدود کردن کارت‌های پاسارگاد بدون نیاز به کارت، از طریق دستگاه‌های خودپرداز را به مشتریان خود ارایه داده‌است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط ‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خدمت برداشت وجه بدون نیاز به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز، به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت همراه نداشتن کارت نقدی خود، در موارد اضطراری، نسبت به برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک پاسارگاد اقدام کنند. بدین‌منظور هم‌میهنان می‌توانند با ورود به سامانه بانکداری‌مجازی، در منوی کارت با انتخاب گزینه برداشت وجه بدون کارت، نسبت به انتخاب کارت، تخصیص رمز سوم و تاریخ انقضای رمز سوم اقدام کنند. سپس قادر خواهند بود تا تاریخ انقضای انتخاب شده در بانکداری مجازی به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد مراجعه کنند و بدون وارد کردن کارت، با زدن دکمه تایید، وارد منوی برداشت بدون کارت شده، با وارد کردن کد ملی خود، مبلغ مورد نظر و رمز سومی که در بانکداری مجازی انتخاب کرده‌اند، وجه مورد نظر خود را برداشت کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که در مواقع ضروری بدون‌ نیاز به در دست داشتن کارت، از طریق منوی مسدود کردن کارت بر روی خودپردازهای بانک‌پاسارگاد، نسبت به غیرفعال کردن کارت خود اقدام کنند. علاوه بر این مشتریان می‌توانند از طریق سیستم‌های موبایل بانک‌پاسارگاد، بانکداری مجازی و تلفن بانک‌پاسارگاد نیز کارت خود را مسدود کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سیستم دریافت نظرها در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.
 
https://akhbarbank.com/vdcaoonm.49n0615kk4.html
برچسب ها: بانک پاسارگاد
تازه ترین اخبار