۰
۳
شورای پول و اعتبار مصوب کرد کمیته ای به منظور بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی در کشور و اتخاذ تدابیر مناسب‌ به منظور ایجاد رونق در این واحدها در ایام پایانی سال و افزایش تولید تشکیل شود.
تدبیر شورای پول و اعتبار برای تداوم روند کاهش نرخ ارز
به گزارش اخبار بانک، معاون اقتصادی رییس‌جمهور، دستیار رییس‌جمهور در امور اقتصادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی در این کمیته عضو بوده و ضمن بررسی تدابیر لازم ‌برای تحقق این مهم، پیشنهادات خود را ظرف مدت دو هفته برای اتخاذ تصمیم به شورای پول و اعتبار ارائه خواهند کرد.

تحولات نرخ ارز در بازار و اقدامات بانک مرکزی در این خصوص بحث طولانی این جلسه شورای پول و اعتبار بود. طی این جلسه اقدامات بانک مرکزی به منظور ایجاد آرامش در بازار ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تدابیری نیز برای تداوم روند کاهش نرخ ارز در روزهای آتی اندیشیده شد.

طی این جلسه که با حضور حداکثری اعضای شورا تشکیل شد، لزوم همراهی سیاست‌ها و تدابیر در حوزه‌های مختلف حاکمیت مورد تأکید قرار گرفت.
 
https://akhbarbank.com/vdcepv8n.jh8foi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
ها ها ها ، همش که به اینده نا مشخص موکول شد ، بابا تا کی میخواهید فکر کنید مردم نفهمند ، اقا خودتونید
Iran, Islamic Republic of
همیشه نوشداروی پس از مرگ سهراب بوده ایم . باعث بدبختی این مملکت فقط همین است یعنی وقتی که می توان از سرچشمه یک سیل را مهار کرد تلاش می کنیم که اثرات سیلهای ویرانگر را کاهش دهیم که متاسفانه با این مدیران مجلسی ناکارامد اقتصاد کشور وضع همین می شود که شاهد هستیم .
Netherlands
اكر بانك مركزى دخالت بكنه. وارز بيشتر به بازار تزريف بكنه حتما ارز ( لعنتى )ميايد پایین . متشکرم . بداد مردم برسید بخدا قسمتان میدم.
تازه ترین اخبار