۰
بانک قرض الحسنه رسالت امکان تغییر حساب یارانه را بدون مراجعه به شعبه مهیا کرده است.
حساب یارانه خود را بدون مراجعه به بانک تغییر دهید
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک قرض الحسنه رسالت به تازگی امکانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است که حساب واریز یارانه بدون مراجعه به شعب قابل انتقال به بانک رسالت است.

 بر این اساس مشتریانی که سابقاً در سایر بانکها و موسسات مالی و اعتباری یارانه خود را دریافت می کردند می توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

 مشتریان می توانند با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه رسالت و پذیرش قوانین مبنی بر تغییر شماره حساب دریافت یارانه شماره حساب خود نزد بانک رسالت را انتخاب و یارانه خود را از این بانک دریافت کنند.

 اقدام جالب‌توجه بانک قرض الحسنه رسالت را میتوان خدمتی انحصاری دانست که دیگر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توجه زیادی به آن ندارند.

البته برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری چند سال پیش و در همان روزهای اعلام شماره حساب در سامانه یارانه، حساب مشتریان را بدون درخواست و رضایت مشتری در سایت بانک مرکزی ثبت می کردند که البته این اقدام در آن روزها مورد انتقاد نیز قرار گرفت.

 حال بانک قرض الحسنه رسالت خدمت جالب توجه تغییر شماره حساب یارانه را از طریق سایت خود و پذیرش شرایط آن برای مشتریان انجام میدهد.
https://akhbarbank.com/vdcepf8n.jh8f7i9bbj.html
تازه ترین اخبار