۱
۱۵
اخبار بانك: موسسه ملل اعلام کرد: تمامی سپرده‌گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان) که مانده حساب آنان تا یک میلیارد ریال بوده تعیین تکلیف شدند.
تعیین تکلیف سپرده‌های ۱۰۰میلیونی تعاونی وحدت توسط موسسه ملل
به گزارش اخبار بانك، روابط عمومی موسسه ملل اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع سپرده گذاران محترم تعاونی اعتبار منحله وحدت می رساند پیرو برنامه ریزی صورت گرفته برابر اطلاعیه های شماره ۱ تا ۷ به حول و قوه الهی و بر اساس تصمیم سران محترم سه قوه و همت مسئولین ذیربط و تلاش خدمتگزاران شما در موسه اعتباری ملل تا پایان وقت اداری یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۳ تمامی سپرده گذارانی که مانده حساب آنان تا یک میلیارد ریال بوده تعیین تکلیف شده‌اند.

آن دسته از سپرده گذاران که به هر علت نتوانستند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در تاریخ های تعیین شده به شعب مراجعه داشته باشند می توانند در روز های دوشنبه و سه شنبه ۶ و ۵ دی ماه به شعب مراجعه و نسبت به تعیین وضعیت حساب های خود اقدام کنند.

همچنین در خصوص سپرده گذاران محترمی که مانده حساب آنان بیش از یک میلیارد ریال بوده نیز طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده تا سقف یک میلیارد ریال از مانده سپرده آنان پرداخت شده است و برای مابقی سپرده آنان نیز در حال مذاکره و پیگیری برای مشخص شدن وضعیت هستیم، بدیهی است پس از اتخاذ تصمیم مسئولین ذیربط مراتب به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمنا از سپرده گذاران محترم تقاضا می شود اخبار و اطلاعات مرتبط را صرفا از طریق سایت و کانال تلگرامی موسسه دنبال کرده و در صورت داشتن هرگونه ابهام از طریق سامانه رسیدگی به درخواست های سپرده گذاران وحدت در شعب نسبت به تنظیم درخواست خود اقدام و حتی الامکان از مراجعه حضوری و تماس تلفتی خودداری کنند تا خدمتگزاران شما در موسسه اعتیاری ملل با فرصت بیشتری موضوعات را پیگیری و حل و فصل کنند.
https://akhbarbank.com/vdcfcxdt.w6devagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
ازسپرده گذاران اسیب دیده
Germany
باسلام وتشکر از مسولین مربوطه ،خواهشمند است درمورد سودهای سپرده ها واسترداد انها به سپرده گذاران نیز اقدام سریع نمایند ،باتشکر
امین حبیبی
سلام
با تشکر از اطلاع رسانی سایت و تشکر از عزیزات بزگوار در موسسه ملل
مشخص است مابقی سپرده ها کی واریز میشه ؟
تصمیمی گرفته شده ؟
ممنون میشم دوستان و مسئولین اگر اطلاعاتی دارند
با سلام ضمن تشکر از اخبار بانک و مدیران و مسئولین موسسه ملل که در این کار خیر اجتماعی شریک بودند.
ما یکی از سپرده گذاران موسسه آرمان وحدت هستیم که نزدیک 300 میلیون تومان سپرده داشتیم که 100 میلیون دریافت کرده و امید داریم مابقی آنرا با وجود منابعی که وحدت دارد و توانایی موسسه ملل هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا مردم از این وضیعت که 8 ماه گرفتارش هستند نجات یابند. منتهی نکته ایی که خیلی عجیب است تعدیل سود ها از سال 92 به 15 درصد و عدم پرداخت سود از مرداد 96 که زمان واگذاری این تعاونی به موسسه ملل هست. چرا که طبق اسناد و مدارک موجود تصمیم انحلال وحدت و واگذاری ان به موسسه ملل طبق تصمیم شورای پول و اعتبار در مرداد 96 انجام شده و قبل از این تاریخ وحدت در مسیر ادغام با موسسه توسعه بوده که ظاهرا بالا 50 درصد سهام توسعه توسط وحدت خریداری و تفاهمنامه ادغام در چندین بند با توسعه امضا شده و حتی در خیلی از شهرهای ایران با مجوز پلیس امنیت که رونوشتی هم به بانک مرکزی ارائه شده تابلوهای موسسه آرمان وحدت به توسعه تغییر کرده . حالا چه مسایلی بوده که ادغام صورت نگرفته الله اعلم. در ضمن طبق اطلاعات موجود هم منابع وحدت خوب بوده وکفاف بدهی هایش را میداده و هم تمام سهامداران وحدت از وضیعت مالی مناسبی برخوردار هستند حالا چرا از سال 92 سود ها را تعدیل و از مرداد ماه 96 هم به سپرده ها سود ندادند جای تعجب و شریک کردن مردم در کسری احتمالی و یا ضرر موسسه وحدت هست که خلاف گفته مسئولین که کسری را متوجه سهامداران میداند هست. در پایان امید هست نسبت به تعیین تکلیف مابقی سپرده های مردم اقدام عاجل صورت گیرد.
مشابه مشکل سایر موسسات! ابلاغیه شهریور ۹۶ بانک مرکزی که نباید عطف بما سبق شود، بخصوص که بطور آشکار بر روی تاریخ ۱۱/۶/۹۶ تصریح دارد
محمد
پول بدون کسر کردن با سود بهم داد از خیلیا هم پرسیدم چیزی کسر نکرده بودن .
حامد
Germany
واقعا کم نمیکنن؟؟پس گفتن 15%
چرا هیچ خبری از 7 تعاونی دیگر کاسپین نیست؟
همه تعیین تکلیف شدن غیر از این 7 تعاونی ، اگر اسمشون رو فراموش کردین که یکی یکی نام ببریم
توروخدا اگر کسی خبری داره بگه ، یا کسی پاسخگو نیست یا میگن هنوز معلوم نیست ....
vqh
خدا از تون نگذره.تمام سپرده ها را با کاهش30الی40درصدی به حسابهای مردم واریز کردند.این یعنی یه ...دیگه خودتون تفسیرش کنید.اینه که زلزله می اد به جای برف وبارون
سپرده گذار
قرار داد من ۵ ساله بوده و بیش از ۴۰ میلیون تومان از اصل سپرده ام را کسر کردند و از طرفی وام خودشان را با سود ۳۶ درصدی قبل از سر رسید تصفیه کرده اند .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا من وام گرفتم سپرده هم داشتم هم پولم هم سپردمو بردن الان خیلی فشار روحی سرمه کمک کنین وامها رو تعین تکلیف کن آقای سیف خواهشا ........؟
سپرده گذار
۴۰ میلیون از سپرده من را کسر کردند یعنی حدود نصف.
سپرده
آخه این شد روش رسیدگی به مطالبه مردم؟!!!!
همه ی سپرده گذارها را به یک چوب راندند. اصلا انگار نمی خواهند بفهمند چه کار می کنند.
متضرر شده ارمان
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از اخبار بانک که اطلاع رسانی میکنید لطفا در خصوص البرز ایرانیان بفرمایید فاز دوم پرداختهایش از کی استارت میخورد که ما به پولمون بعد 2سال میرسیم یانه ایا بالای 100میلیون هم اعلام میگردد که به پولمون برسیم ممنون
احسان
Romania
بعد از ۸ماه هیچ سودی به سپرده بندهدتعلق نگرفته تازه از اصل پول هم کم شده خواهشا پیگیری کنید
مال بأخته ارمان وحدت
اميدوارم موسسه ملل ى حركتى از خودش نشون بده اين صد ميليون كه بانك مركزى با هزارتا خفت و خوارى پرداخت كرده اگه هنرى داريد لطفا اصل و سود بدون كم و كاستى پرداخت كنيد تا اين فشار روحى كه هشت ما به مردم اوردين جبران كه نه كم بشه حداقل يا حق خدا بزرگه نوبت مردم هم ميشه ممنون از اخبار بانك عزيز كه اين مدت با ما بود
تازه ترین اخبار