خوش بینی به ۴ صنعت و معرفی ۳۷ سهم دارای رشد و مقبول

25 آذر 1396 ساعت 9:10

اخبار بانک: شاخص بورس درحالی اول این هفته با رقم ۹۳ هزار و ۲۸۳ واحد آغاز بکار می کند که یک کارگزاری با خوش بینی به ۴ صنعت، اقدام به معرفی ۳۷ سهم دارای رشد و مقبول بازار کرد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، در حالی شاخص بورس آخر هفته پیش با اضافه کردن 654 واحد دیگر به 93 هزار و 283 واحد رسید که کارگزاری آبان برای هفته جاری بازار سهام اعلام کرد هفته گذشته و بخصوص چهارشنبه، گروه های شیمیایی، فلزی و معدنی و سرمایه گذاریی های مرتبط، با معاملاتی پرتقاضا و مثبت مواجه شدند و هفته ای مثبت را رقم زدند.

در این میان افزایش چشمگیر حجم معاملات از افزایش ورود سرمایه و سرمایه گذاران جدید حکایت دارد که با توجه به ظرفیت گروه های مذکور، می توان به ادامه روند صعودی تا آخر امسال خوشبین بود.

انتظار می رود این هفته نیز شاهد ادامه داد و ستدهای مثبت اکثر گروه ها باشیم که در این میان نمادهای "تاپیکو، وپترو، شدوص، پارسان، وغدیر، وصندوق، شپدیس، فارس، وبملت، تاپیکو، فخوز، ذوب، کچاد، هرمز، خگستر، فولاژ، کگل، ثفارس، ثباغ، وخاور، خاهن، خودرو، خساپا، وامید، وبانک، حاسا، توریل، حسینا، چکاپا، غگلپا، کنور، کبافق، قثابت، ومعادن، حریل، کرازی و شبندر" همچنان در کانون توجه اهالی بازار قرار خواهند داشت و معاملاتی پرتقاضاتر از سایر نمادها را تجربه کنند.


کد مطلب: 56872

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/56872/خوش-بینی-۴-صنعت-معرفی-۳۷-سهم-دارای-رشد-مقبول

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com