تقدیر از پژوهشگر برتر بانک گردشگری

22 آذر 1396 ساعت 8:34

اخبار بانک: در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، از پژوهشگر برتر بانک گردشگری تقدیر شد.


به گزارش اخبار بانک، در این مراسم که در روز ۲۱ آذر ماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی با حضور «ولی الله سیف»، رئیس کل بانک مرکزی، «علی دیواندری» رییس پژوهشکده پولی و بانکی و جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و پژوهشگران برگزار شد، از «محمد اصلاحی»، همکار شعبه شهدای آتش نشان این بانک تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم رییس کل بانک مرکزی، نقش مؤثر پژوهش را مورد تأکید قرار داد و اقتدار و استقلال کشور را بر بنیاد پژوهش و تولید علم استوار دانست. «ولی الله سیف»، تاکید کرد: «پژوهش، نیروی محرک توسعه درهمه حوزه ها اعم سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعه است».

همچنین «علی دیواندری»، رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، در سخنانی گفت: «بهره گیری از علم، تخصص و پژوهش های حرفه ای و استفاده از روشهای علمی، تجارب برتر و تحقیقات عمیق تر را راه برون رفت از معضلات شبکه بانکی باز خواهد کرد».

در این مراسم که با همراهی چند تن از مدیر عاملین بانکها برگزار شد، از میان ۱۵۴ مقاله و ۴۷ کتاب برتر ارسال شده، از ۷ نفر پژوهشگر منتخب، ۴ نفر پژوهشگر منتخب برگزیده نظام بانکی، ۱۱ نفر پژوهشگر منتخب بانکهای کشور و ۲ نفر پژوهشگر پژوهشکده پولی و بانکی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است پژوهشگر برتر بانک گردشگری، به دلیل فعالیت های پژوهشی و تالیفات در حوزه بانکداری حائز این رتبه شد و مورد تقدیر قرار گرفت.


کد مطلب: 56842

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/56842/تقدیر-پژوهشگر-برتر-بانک-گردشگری

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com