۰
۲
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵

شرایط باز شدن نماد بانک ها در بورس

اخبار بانک: مدیرعامل شرکت بورس تهران شرایط باز شدن نماد بانک ها را تشریح کرد و گفت: بانک ها برای باز شدن نمادهایشان باید طبق دستورالعمل بانک مرکزی مجامع خود را برگزار کنند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن قالیباف اصل درباره بسته بودن نماد بانک ها ، افزود: نماد بانک هایی که قبل از قانون باز شدن نمادهای بسته در ۹۰ دقیقه، بسته شده اند و باید طبق دستورالعمل مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کرده، مجامع برگزار کنند و گزارشات خود را ارئه دهند و طبق دستورالعمل بعد از افشای اطلاعات می توانند نماد خود را باز کنند.

وی ادامه داد: این بانک ها در صورتی که ابهامی در صورت های مالی خود داشته باشند باید ابهام های موجود را برطرف کنند.

قالیباف اصل درخصوص نماد بانک صادرات نیز گفت: بانک صادرات مانند سایر بانک ها باید مجمع برگزار کند و گزارشات خود را ارائه دهد تا بتواند نماد خود را در بورس باز کند.

قالیباف اصل درباره نماد کنتورسازی گفت: تشکیل هیئت مدیره برای کنتورسازی یک پیشرفت بود تا شرکت بتواند فعالیت کند و گزاشات خود را به بورس ارائه دهد.

وی ادامه داد: این شرکت باید مانند سایر شرکت ها ابهاماتی موجود را رفع کند تا بتواند نماد بسته خود باز کند.

مدیرعامل شرکت بورس خاطرنشان کرد: کنتورسازی شرکتی است که در بورس حضور دارد و خرید و فروشش هم باید در بورس انجام شود.
https://akhbarbank.com/vdcfyvdt.w6dvcagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
کارشناس
مسول صخت اطلاعات بورسی بانک ها در سال های قبل چه کسی بوده که ضرر انرا سهامداران فعلی به یکباره باید بدهند مگر نه اینکه کارشناسان بورس و بانک مرکزی باید از سالیان قبل صورت های مالی بانک ها را رصد میکرده اند
کریمی
چرا زیان ها و تخلفات بیش از یک دهه بانک ها به یکباره باید روی سهانداران فعلی بانک ها خراب شود مسولان اصلی نظارت بر بانک ها و شرکت های بورسی چه کسانی بودهداند
تازه ترین اخبار