جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نوساز در مناطق 4 و 5 تهران

14 آذر 1396 ساعت 8:22


سهم قابل توجهی از معاملات مسکن در ماه گذشته به آپارتمان‌های نوساز در مناطق چهار و پنج به‌عنوان پرمعامله‌ترین مناطق تهران تعلق دارد.

به گزارش دنیای‌اقتصاد،‌ به‌طور کلی آپارتمان‌های نوساز همواره در صدر تقاضای خریداران مسکن بوده است و این روند اکنون نیز وجود دارد. دو منطقه چهار و پنج در شرق و غرب پایتخت نیز به چند دلیل طی ماه‌های پیاپی همواره پرمعامله‌ترین مناطق شهر بوده‌اند. هرچند گاه جای رتبه اول و دوم تغییر می‌کند اما همواره این دو منطقه به دلیل قیمت مناسب در عین برخورداری نسبتا قابل قبول از سرانه‌های خدماتی، فضاهای آموزشی نظیر مدرسه با دسترسی مناسب به بافت مسکونی مقصد اول خانه‌اولی‌ها و متقاضیان مصرفی مسکن بوده و هستند. به این ترتیب بیشترین معاملات مسکن در تهران طی ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر مربوط به واحدهای نوساز در دو منطقه مذکور است.

بررسی جدیدترین قیمت واحدهای نوساز در مناطق چهار و پنج تهران موید نوسان قیمتی ۱۰ درصدی نسبت به پاییز سال قبل است. ارزان‌ترین آپارتمان‌های نوساز معامله شده در دو هفته نخست آذرماه در منطقه چهار مربوط به محله‌های اوقاف، حکیمیه و سراج بوده که مترمربعی ۴ تا ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شده‌اند. گران‌ترین آپارتمان‌های این منطقه نیز در محدوده ازگل واقع شده که هرمترمربع از این واحدها بیش از هفت میلیون تومان ارزش دارد.

در منطقه پنج نیز گران‌ترین معاملات هفته‌های اخیر بر اساس جدیدترین قیمت‌ها به جنت‌آباد جنوبی و بلوار شاهین جنوبی اختصاص دارد که برخی از واحدهای نوساز این محله‌ها مترمربعی هشت میلیون و ۵۰۰ تا هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شده است. معاملات ارزان این منطقه نیز در شهرک آپادانا و صادقیه، محدوده بزرگراه ستاری ثبت شده که قیمت آپارتمان نوساز در آنها مترمربعی پنج تا پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
wd597yu2w6yzyxv8fohf.jpg


کد مطلب: 56670

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/56670/جدیدترین-قیمت-آپارتمان-های-نوساز-مناطق-4-5-تهران

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com