مدیر شعب استانهای غرب بانک ایران زمین:

مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی بانکها هستند

21 آبان 1396 ساعت 15:25

اخبار بانک: محسن نصیری پور مدیر شعب استانهای غرب بانک ایران زمین در دیدار از شعبی که در این استانها حاضر ارتقا درجه شده بودند، گفت: مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمان ها و نهادها و خصوصا بانکها هستند و شما پرسنل بانک ایران زمین با عملکرد خود بارها خدمتگزاری خالصانه ی خود را به مردم ثابت کرده اید.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، دراین دیدارها که به منظور قدردانی از زحمات پرسنل شعب موفق منطقه انجام شد، به شعب مرکزی کرمانشاه کد ۳۴۰۱و دکتر فاطمی کرمانشاه کد ۳۴۱۰و شعبه مسکن کرمانشاه کد ۳۴۱۶لوح تقدیر اهدا شد.

مدیر منطقه در این بازدیدها باتقدیر از عملکردکارکنان متعهد و سخت کوش شعب مذکور که موجبات ارتقا درجه شعبه خود را فراهم کردند، اظهار داشت: تلاش شما برای حصول اهداف بانک ایران زمین قابل تقدیر است و امید داریم با اخلاق حرفه ای و مشتری مداری بتوانید به مدارج بالاتر صعود کنید.

نصیری پور افزود: یادتان باشد مردم ایران زمین لایق بهترین احترام ها از سوی سازمانها و نهادها و خصوصا بانکها هستند و شما پرسنل بانک ایران زمین با عملکرد خود بارها خدمتگزاری خالصانه ی خود را به مردم ثابت کرده اید و مراجعه حضوری مشتریان به مدیریت و ابراز رضایتمندی آنها از برخی شعب، گواه بر این ادعا است .


کد مطلب: 56281

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/56281/مردم-ایران-زمین-لایق-بهترین-احترام-سوی-بانکها-هستند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com