۰
۲
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴

نرخ سود سپرده‌های بانکی علی‌الحساب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سیاست کاهش نرخ سود بانکی بصورت صحیح تبیین شود.
غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌ و گو با خانه ملت، در خصوص تاثیر انجام سیاست های اقتصادی بر بازارهای مختلف گفت: زمانی که یک سیاست اقتصادی اتخاذ می شود باید تبیین صحیحی پشت سر آن وجود داشته باشد تا از جا به جایی غیرصحیح منابع مالی جلوگیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:اعلام نرخ سود بانکی ۱۵ درصد بصورت علی الحساب برای سپرده های بلند مدت بانکی، یک اقدام معقول در راستای مدیریت بانک ها تلقی می شود.


اظهار امیدواری برای به سرانجام رسیدن امیدوارم طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران

مصباحی مقدم در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:مردم مطمئن باشند پیرو تصمیم سیستم بانکی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی، در پایان هرسال مالی بعد از حسابرسی در زمینه سود و زیان بانک ها، پول به حساب آن ها واریز می شود و بعد از محاسبه مجموع سود می توانند ارزیابی کنند سرمایه گذاری در کدام بازار به نفع آنها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد:بسیار امیدوارم طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است به سرانجام برسد و در این زمینه با دوستان عضو کمیسیون اقتصادی از جمله آقای حسین زاده بحرینی در ارتباط هستیم.
https://akhbarbank.com/vdccosqp.2bqei8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Germany
خدا را شکر
زیوری
کدام سود دلاور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترین اخبار