پرداخت سود به ۱۳۰ هزار سهام‌دار حقیقی بیمه ملت

7 آبان 1396 ساعت 10:31

اخبار بانک: مدیرعامل بیمه ملت اعلام کرد که این شرکت در حال پرداخت سود سهام یکصد و ۳۰ هزار نفر از سهام‌داران حقیقی خود است.


به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌ ملت، علیرضا ابراهیم‌پور با اعلام این خبر گفت: روز گذشته سود سهام ۱۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی که سهام‌دار شرکت بیمه‌ ملت هستند، به حساب آنان واریز شد.


مدیرعامل شرکت بیمه‌ملت با تاکید بر اینکه هر هفته سود سهام ۳۰‌هزار نفر از این بازنشستگانِ سهام‌دار به حساب آنان واریز می‌شود، ادامه داد: تا یک‌ماه آینده همه این سهامداران، سود سهام خود را دریافت می‌کنند.


وی با اشاره به مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه‌ ملت درباره صورت‌های مالی و حساب سود و زیان و عملکرد شرکت منتهی به پایان اسفندماه ۱۳۹۵ گفت: در این جلسه مصوب شده بود که به ازای هر سهم، ۱۰۰ ریال بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده به سهامداران پرداخت شود.


ابراهیم‌پور در خصوص سایر سهام‌داران حقیقی شرکت بیمه ملت نیز افزود: در مهرماه سال‌جاری، سایر سهامداران حقیقی با اعلام کد ملی و کد بورسی خود به بانک ملت، سود سهام‌شان را دریافت کردند.


مدیرعامل بیمه ملت اظهار داشت: روند رو به رشد عملکرد شرکت که از سال ۹۵ شروع شده و در سال ۹۶ با شدت بیشتری ادامه یافته است تحقق رشد پیش‌بینی شده برای سال ۹۶ کاملا قطعی و امکان‌پذیر است


کد مطلب: 55973

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/55973/پرداخت-سود-۱۳۰-هزار-سهام-دار-حقیقی-بیمه-ملت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com