۰
۴۱
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
سیف اعلام کرد:

بخشی از حساب های موسسه کاسپین آزاد شده است

اخبار بانک: رئیس بانک مرکزی با اشاره به توقیف تعدادی از حساب های موسسه کاسپین اظهارداشت:در راستای شکایت برخی از سپرده گذارها تعدادی از حساب ها توقیف شده بود و اکنون با دستور دستگاه قضائی بخشی از این حساب ها آزاد شده است تا به دنبال آن پرداخت تا زیر 200 میلیون تومان انجام گیرد.
بخشی از حساب های موسسه کاسپین آزاد شده است
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، ولی الله سیف با اشاره به وضعیت برخی از موسسات مالی و اعتباری عنوان کرد: یکی از برنامه های جدی که بانک مرکزی باید دنبال کند سر و سامان دادن به موسسات مالی است.

وی ادامه داد: با این حال برای هموطنانمان که پول های خود را در موسسات سپرده اند و مدیران و مسئولان بدون تعهد موسسات مالی با دارایی های مردم به نحو درستی رفتار نکرده اند و بخشی از آن را از بین برده اند، متاسفیم.

رئیس بانک مرکزی کشور با اشاره به همکاری قوه قضائیه برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری گفت: قوه قضائیه تلاش می کند دارایی هایی که از محل اموال مردم تهیه شده است را درهر شرایطی برگرداند تا بتواند حداکثر امکان را به وجود بیاورد تا سپرده های مردم پرداخت شود.

رئیس قوه قضائیه دستورات جدی برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری داده است

سیف با بیان اینکه باید به دستگاه قضایی فرصت لازم داده شود، اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه دستورات جدی برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری داده است و شاهد همکاری های جدی دادستان تهران و دادستان کل کشور با بانک مرکزی هستیم تا این کار هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی توضیح داد: در نشست امروز نیز شرایط اقتصادی کشور بررسی شد و بانک مرکزی با توجه به وظایف ذاتی که دارد تلاش دارد در جهت حفظ آرامش اقتصادی کشور با توجه به روند تورم و رشد اقتصادی اقدام کند.

رئیس بانک مرکزی با اشاره به یکی از اقدامات جدی بانک مرکزی در سال ۹۲ بیان داشت: یکی از اقدامات بانک مرکزی در سال جاری تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان به چند بخش خاص است.

وی توضیح داد: ۲۰ هزار میلیارد تومان به وام های کوچک و بزرگ، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال روستایی و مشاغل خانگی و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی خطوط تولید در نظر گرفته شده است با این کار امیدواریم اثر مثبتی در تحرک اقتصادی کشور ایجاد کنیم.

رئیس بانک مرکزی با اشاره به توقیف تعدادی از حساب های موسسه کاسپین اظهارداشت:در راستای شکایت برخی از سپرده گذارها تعدادی از حساب ها توقیف شده بود و اکنون با دستور دستگاه قضائی بخشی از این حساب ها آزاد شده است تا به دنبال آن پرداخت تا زیر ۲۰۰ میلیون تومان انجام گیرد.
https://akhbarbank.com/vdcaaanm.49nmm15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
بهنام
Italy
والا موسسه چی بگم نمیشه گفت اسمش موسسه ( کاسپین ) زیر ۱۰۰ ت هم درست حسابی ندادن ، والا من خودم سپرده ۵۰ ت دارم که دریغ از یک ریال پولی که از موسسه گرفته باشم ، خیلی ها این مشکل دارن . یا پول ندارن ، یا حساب مسدود هست ، یا حساب کانورت نشده ، یا سپرده مشترک زیر ۱۰ ت هست سیستم نشون نمیده ، یا حسابت درگیر وام هست هنوز هیئت تصفیه لیست وام دارها نداده و الا ماشالله بهونه دیگه . این جوری میخوان تعیین تکلیف کنن ؟
ای کاش ای کاش به زور نابود کردن میلیون ها نفر نخوان کاسپین نگه دارن ، بهترین کار تمام سپرده گذارا در یک بانک دولتی یا خصوصی که سیستم واقعا درست داره ادغام بشن .
البته اقای سیف در جواب شما بگوییم شما در برابر تمام سپرده گداران موسسه مجاز کتسپین مسئول هستید ( تخلف بانک مرکزی و خیانت موسسه کاسپین مجلس با ۱۸۹ رای نمایندگان تایید کرده )
Germany
کاش بانک جهانی علاوه بر FATF که گزارش استاندارد از بانک های ایرانی میطلبد، راجع به نحوه تسویه حساب وام و سپرده های موسسات اعتباری هم نسخه ای می پیچید تا بانک مرکزی نسبت به پول های مردم اهتمام بیشتری از خود نشان میداد
فريب خورده كاسپين
Iran, Islamic Republic of
به درك كه آزاد شده !! پول بدين ! پوووووووووووول
اينو همه ميدونن آزاد شده روانيمون كردين
سپرده گذار
از این همه ابراز احساسات شما جهت همدردی با سپرده گذاران که منجر به ابراز تاسف شما گردید واقعا متشکریم
ما اصلاراضی به تکدر خاطر مبارک شما نیستیم
مشکلات ماسپرده گذاران آنقدر مهم نیست که شما خودتان را ناراحت کنید
همش حرف. من تا الان یک ریال هم نتونستم بگیرم.
ثريا
Iran, Islamic Republic of
ابن مطلب حدود چند ماهه تكرار ميشه ولي هيچ اقدامي صورت نميگيره فقط زمان خريدن و وقت هدر دادنه مردم رو سرگردان كردن و اينكار بيشتر همه رو ناراحت كرده بهتره زودتر اقدام كنين صبر و تحمل مردم لبريز شده و توان مقابله با تورم و بي پولي رو ندارن
مالباخته
یه ماهه حسابا ازاد شده ولی کو پول.داغونمون کردین
جواد
دوستان شما تقصیر خودتون که رفتین این همه پول بی زبون خودتون گذاشتین تو موسسه از هول حلیم افتادین تو دیگ ..
سپرده گذار
بله جناب موقعی که ما حساب باز کردیم کاسپین پنجمین موسسه دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی بود ! ما از پشت پرده ها خبر نداشتیم !
بابک
"هول حلیم" غلطه "حول حلیم" درسته. نظر شما هم مثل دیکته شما غلطه
اقا جواد بانک مرکزی . چند تا منفی بگیری از رو میری . فکر کردی مردم هم جواد هستند!!
Germany
خدايا خودت كمكمون كن. به ولله ديگه داريم ميبريم. خسته شديم . هر روز از اين سوي و آن سو خبر اختلاس مي آيد و ما حتي از پولي كه مربوط به يك عمر تلاشمون هست هم دستمان كوتاه است. كاش آبروي يك مومن ، آبروي يك هم وطنطون ، آبروي يك پدر ، آبروي يك جوان، آبروي يك جانباز، آبروي يك مادر، آبروي يك معلم، آبروي يك ايراني براتون ارزشمندتر از ايني بود كه ميبينيم.
م ب
اقای سیف اگر با این موسسات با مدارا وارد می شدید نه حق مردم ضایع می شد ونه خود حضرتعالی با طناب انها به این معرکه وارد می شدید با این حرکت نه سیستم بانکی نجات پیدا کردو نه بانک مرکزی از دست موسسات راحت شد بلکه اصطلاحا قوز بالای قوز شد و تجمع سپرده گذاران هرروز هر جا معضل را دو چندان کرد امید است با درایت وتدبیر بیشتر با پرداخت سپرده مردم بر این مشکل سخت فائق ایید انشاا...
الزهرا
Australia
بهتره به جای کاسپین بگن فرشتگان، چون مابقی موسسات تا حالا یک ریال دریافت نکردن، کی نوبت سپرده گذاران درمانده الزهرا می رسه خدا میدونه، پس از سه سال دریغ از یک ریال پرداختی...
بهمن
از یک ماه پیش دائم پشت سرهم مثل دومینو هر روز یه مسئول میاد میگه آزاد شده. یروز معاون می گه روز دیگه نماینده ی مجلس می گه باز فرداش فلانی میگه .... خلاصه همینطور همین رو دائم اعلام می کنن اما ما پولی نم بینیم این وسط و معلومه فقط برای ساکت کردن مردم این حرف رو میزنن.
Iran, Islamic Republic of
تکلیف سپرده های بالای 200 کاسپین چیست؟
غارت زده
Germany
فعلا که ما زیر 200 هستیم و دریغ از یک ریال
Romania
حرف حساب!!!!
امیر
ای بابا چرا نگفتی 98 درصد سپرده گذارا تعیین تکلیف شدن؟یادت رفت ها
بهمن
راست میگی. احتمالا نفر بعد که میخواد بیاد عین همین حرفها رو تکرار کنه اصلاحش می کنه.
سپرده گذار
Germany
اگه حسابها باز شده پس چرا شعبات فقط ۱۰۰ هزار تومن پول میدن اونم گفتن هر روز نمیدن. این چه وضعیه دیگه خسته شدیم.
بهمن
مگه پولمی هم میدن؟ یه تک تومنی هم نمیدن.
United States
خدایا خودت به داد ما برس.آخه چقدر ظلم
United States
قبلا که گفتید کلِ حسابها مسدودیشون رفع شده و از قوه قضائیه هم تشکرتون رو کردید . الان پشیمون شدی میگی بخشی از حسابها مسدودیشون رفع شده ؟؟!!!
Romania
حرف حساب!!!!
سپرده گذار وگیرنده تسهیلات
چرا وامهای پرداختی موسسه فرشتگان را دریافت نمی کنید تا بخشی از مشکلات موجود حل شود ووقتی سود از سال 94کسر میشود بنابراین سود وام نیز از همان زمان می بایستی کسر شود.
مال باخته کاسپین
جناب اقای سیف
یکروز اعلام میکنید تا سقف 200 میلیون یک روز زیر 200میلیون اعلام میکنید مگر تا حالا سپردهای را هر چقدر کوچک را کامل بر گرداندید مردم محتاج ناجارا حتی نصف پول خود را دریافت نکردند چطور شما اعلام می کنید 98درصد تعیین تکلیف شده؟
سپرده گذار کاسپین
چرا مسئولین وقتی حرف می زنند اجراءنمیشه تا کی صبر کنیم
احسان
تعاونی پیوند بیش از سی ماه است هیچ پرداختی ندارد و متاسفانه با عملکرد هیئت تسفیه و بانک مرکزی هیچ امید روشنی به تعیین تعیین تکلیف وجو د ندارد
فریب خورده الزهرا
سپرده گذاران الزهرا (کاسپین ) 3 سال است هیچ پولی دریافت نکرده اند ! چرا مسوولان اینقدرظلم میکنن ؟ خیلی از سپرده گذاران در وضعیت بسیار بدی قرار دارند وشدیدا به پولشان نیازمندند
مرتضی رئیسیان نژاد
پولی که در کار نیست. ولی هیچ حرفی هم از موسسات دیگر ادغامی مثل الزهرا نیست چرا؟؟؟؟ مگه اونا جزو کاسپین نیستن؟
با هزار بد بخختی 10 ملیون پول پس از انداز کردیم برای روز مبادا . امروز که مباداست این پول به دردمون نخورد. خدا خودش جای حقهه . منتظر باشید مسئولان عزیز....
ماکه سپردمون ۱۰۰ است هنوز پولی بهمون نرسیده
ازصبح مثل توپ فوتبال ازاین شعبه به اون شعبه آخرش هم هیچ آخه ۱۰۰و۲۰۰ تواین مملکت پولیه که میخواهید سودش راهم ندهید وجدان هم خوب چیزیه شرف هم خوب چیزیه
امیر
ایران می تواند بسیار به این مسئله ببالد که تنها کشوری است که پانصد هزار نفر با دلایل غیر قابل انکار ثابت می کنند که پولشان را در یک موسسه تحت نظارت بانک مرکزی سپرده گذاشته اند و بعد سرمایه های مردم در سال 95 را نمی دن.
بدرتوس رادریابید
یکی به من بگه کاسپین یعنی چندتعاونی
۸تاتعاونی تجمیع شده شدن کاسپین بجزقرشتگان ۷تعاونی دیگه هم هست الان میدونم ۳تعاونی بدرتوس الزهرا وپیوند چندین بارحسابرسی شدن همه چی مشخص شده ولی ۳ساله یک ریال ندادن فرشتگان اصلا حسابرسی نشده ولی همش دارن پولهاروبهشون میدن چراچون توهیت مدیره کاسپین حداکثرن ولی بایدبانک مرکزی نظارت کنه پول وخط اعتباری به تساوی بین همه تقسیم بشه آیاگوش شنوایی هست والا ماهم ایرانی هستیم ومشکل داریم درست وانسانی وشرعی نیست همه پولاصرف فرشتگان بشه
مشتری الزهرا
دقیقا درست از سال نود سه وام از مهر اقتصاد گرفتم گذاشتم تو اون خراب شده وامشو باذهزار بد بختی جور کردم وامش تموم شد. ولی انداختم تو دست یه عده از خدا بیخبر کلا بالا کشیدن الان سه سال دریغ از هزار تومن هر وقت رفتیم گفتن ما طرازمون مثبت فرشتگان مشکل دارن هی سر مارو با این تراز تراز کردنشون شیره مالیدن یه عده از خدا بیخبر هر چی پول اگر بیاد میدن دست همین فرشتگانی که مشکل داشتن. پولمونو با دست دادیم باید با پا دنبالش بدوییم اما دریغ از هزار تومن از این شعبه به اون شعبه الهی که همه ی مصوباش اتیش بگیرن. الزهرا مشهد
محمد
من از سپرده گذار فرشتگان هستم به ما که رسید همون نصف پولمو نو قرار بود بدن گفتن سایت بسته شده دریغ از یک تومان فرشتگان بدتر از همه
بي بي اعظم حسيني شايه
من.وپسرم.باچي.بدبختي.يازده م پس اندازکرديم اوتم پول کارگري يک سال ونيم پول ما گيرکرده ميگن مسدود يعني چي ما که وامي هم نگرفتيم چرامسدود فقط دوماه سود گرفتيم خداروخوش مياد اينقدر ماروالاف ميکنين زير ده م هم ارزش خوردن براي شما داره براي ما کلي پول تورو جان عزيزانتو اگه عزيزي دارين تکليف مارو مشخص کنين واقعا نياز دارم ما پول خودمونوو ميخايم پولمونوبدين خستمون کردين
آرمان
Germany
البرز ایرانیان ایلام آقای سیف فکری بکن
غارت زده
Germany
دوستانی که تهرانید . لطفا خبر بدید .... کسی از این حسابهای رفع توقیف شده پول گرفته؟
ما ۲۰۰ م داریم که ۹۵ گذاشتیم بعد از دیدن مجوز بانک مرکزی و ۲ ماه پیش که اعلام کردن رفتیم تعیین تکلیف و با فورمول کسری. الان هر وقت میریم شعبه میگن هنوز مسدود است!!
مشهد ۵تانماینده تومجلس داره همشون بی خیال موضوعندپولی که می گیرن حق الناسه باید جواب بدن!
تازه ترین اخبار