۰
۱۰
اخبار بانک: بانک آینده در راستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آن‎ها، طرح بیمه رایگان سپرده‎گذاران را از تاریخ بیست و دوم مهر ماه سال 96، در شعب خود عملیاتی کرد.
سپرده گذاران بانک آینده بصورت رایگان بیمه می شوند
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، طرح بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده، خدمت نوینی است که از سوی بانک آینده به پاس همراهی و وفاداری مشتریان گرانقدر، به آنها عرضه می شود.

در این طرح، سپرده گذاران بانک آینده، بصورت رایگان و با شرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی(جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند.

هر یک از مشتریان ارجمند بانک آینده، در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یک ساله با مجموع مبالغ ۵۰ (پنجاه) میلیون ریال و بیشتر تا سقف ۲۰۰ (دویست) میلیون ریال باشند، بطور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت.

ضمناً تمامی مشتریانی که موجودی سپرده آنها نزد بانک آینده، بین ۲۰۰ (دویست) الی ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال باشد، از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آنها بیش از ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال باشد؛ علاوه بر بیمه های آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث، از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است؛ این طرح در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی، با توجه به مبلغ سپرده گذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

مشتریان می تواندد برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
https://akhbarbank.com/vdcjvaei.uqei8zsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
احسن به این فکر عالی
علي
Russian Federation
رَآه جديد براي جمع كردن پول مردم
واقعا وقتی میگن بهترین بانک با سند و مدرکه بیراه نگفتن
نا شناس
از همه جا بی خبر اولین بانکی که این طرح رو گذاشت پاسارگاد و پارسیان بودند سال ۹۰ بیخود جو نده
علیرضا جانمحمدی
United States
با سلام افق روشنی را برای بانک اینده از قبل میدیدیم انشا الله موفق باشید ...این شد بانک اسلامی وشایسته ...
محمد
Germany
ممنونم بانک اینده
رضا
بالاغیرتا پرداخت سپرده های افضل و تسریع به بخشین لطفا بزرگواری کنید مبلغ مون بابلاست حد اقل سود شو بدین
خیلی از این و اون قرض گرفتیم خسته شدیم واسه مردن هم بیمه تکمیلی قبول میکنین
ای تو روح پدرو مادر سیف ریس بانک مرکزی که ما رو بد بخت کرد خدا لعنت کنش
محمدرضا شیرزاد
Romania
این موضوع مربوط به سپرده گذاری بعد از 96/07/23 می باشد و عطف به ماسبق نمی شود
کامران
بله، امروز با بانک تماس گرفتم و گفته شما را تأیید کردند. پس نباید در مقاله ادعا شود که «به پاس همراهی و وفاداری مشتریان گرانقدر، به آنها عرضه می شود.» بنابر این، این یک تبلیغ است که سرمایه جذب کنند، نه اینکه از مشتریانشان قدردانی کنند.
علی تابش زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشیدمی خوام بگم طرح خوبیست برای آنهاییکه پشتوانه یه خوبی ندارند این بیمه جبران پرداخت حوادث -آتش سوزی -عمروحوادث-خدمات درمان تکمیلی رامثل سازمانهای دیگه راانجام میدهندباتشکرفراوان اززحماتتون!
تازه ترین اخبار