جایگاه برتر موسسه نور در میان 30 بانک و موسسه مالی

25 مهر 1396 ساعت 8:31

اخبار بانک: روابط عمومی موسسه اعتباری نور هم اکنون موسسه اعتباری نور(سهامی عام) با دارا بودن بیش از ۳۳۳ شعبه در سراسر کشور و اتصال به شبکه شتاب تحت نظارت بانک مرکزی در حال فعالیت است. این موسسه همچنین به سامانه‌های ساتنا، پایا و شتاب متصل است.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، موسسه اعتباری نور(سهامی عام) در صورت های مالی خود از سودآوری برخوردار بوده و دارای تراز مثبت میان دارایی ها و بدهی ه است که با عثت شده جزو موسسه های سودده محسوب شود.

موسسه اعتباری نور (سهام عام) از ادغام سه موسسه مالی کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان کویر یزد به وجود آمده و با عنایت خداوند و تلاش کارکنان توانسته در سال های اخیر به تراز مالی مثبت در صورت های مالی خود دست یابد.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور(سهامی عام) با رد شایعاتی مبنی بر عدم مجوز برای فعالیت این موسسه، اعلام کرد : گواه ما سایت بانک مرکزی است. در حال در تلاش هستیم تا بتوانیم موسسه را تبدیل به " بانک اسلامی نور" کنیم.

روابط عمومی موسسه اعتباری نور با یادآور شدن روند افزایش سپرده گذاری در این موسسه اعلام می کند: خوشبختانه معوقات بدهکاران به این موسسه به حداقل ممکن رسیده و به این ترتیب استانداردهای بانک مرکزی در شرایطی بهینه رعایت شده است. بطوریکه هم اکنون شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مردم در این موسسه هستیم و مفتخریم که موسه اعتباری نور در بین ۳۰ بانک و موسسه مالی کشور از لحاظ منابع مالی در رتبه ۱۲ قرار دارد.

سپرده‌گذاران این موسسه هیچ نگرانی بابت سپرده‌های خود ندارند و تمامی سود سپرده‌ها در زمان مقرر پرداخت شده است. ضمن اینکه طی این مدت برای حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال جوانان طرح هایی برای پرداخت تسهیلات با سود کم به اجرا در آمده است.

همچنین تلاش‌ها برای افزایش حضور موسسه اعتباری نور در تامین مالی پروژه‌های تولید ملی انجام شده و این موسسه آمادگی دارد از طرح‌ها برای تولید ملی حمایت کند. بر این اساس افرادی که در حوزه اشتغال‌زایی و تولید ملی فعال هستند می‌توانند از تسهیلات موسسه با سود کم استفاده کنند.


کد مطلب: 55709

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/55709/جایگاه-برتر-موسسه-نور-میان-30-بانک-مالی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com