۰
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵

فهرست آپارتمان‌ های ارزان‌ قیمت در تهران

دنیای اقتصاد: مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند قرار گرفتن بازار معاملات مسکن در فصل پیش‌رونق این فرصت را برای متقاضیان مصرفی بازار ایجاد کرده که بتوانند فایل‌های مناسب در مناطق مختلف شهر تهران را با قیمتی پایین‌تر از قیمت میانگین منطقه پیدا کنند.

به گفته بسیاری از فعالان بازار مسکن در حال حاضر به دلیل آنکه بازار معاملات در بسیاری از محله‌های شهر تهران هنوز به قدر کافی گرم نشده است، می‌توان فایل‌های قیمت مناسب پیدا کرد. تعداد این نوع از فایل‌های واحدهای مسکونی به ویژه در محلات مصرفی شهر به‌طور طبیعی بیشتر است. مشاوران املاک مناطق معتقدند اگر متقاضیان مصرفی بازار، ملک موردنظر خود را میان آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و میانسال جست‌و جو کنند راحت‌تر می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

به‌عنوان مثال واحدی 58 متری با عمربنای 8 ساله در محدوده خیابان پیروزی مترمربعی 2 میلیون و 840 هزار تومان از سوی فروشنده قیمت‌گذاری شده‌ است، این در حالی است که به گفته مشاوران املاک این منطقه میانگین قیمت آپارتمان‌های مشابه این واحد مسکونی در این محله از شهر تهران حدود 3 میلیون و 330 هزار تومان برآورد می‌شود. همچنین آپارتمان نوساز 58 متری دیگری در محدوده خیابان گلبرگ، مسیل باختر، مترمربعی 3 میلیون و 200 هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است. به گفته مشاوران املاک این منطقه قیمت میانگین واحدهای مسکونی با ویژگی‌های مشابه در این محدوده از شهر حدود 4 میلیون تومان در هر مترمربع برآورد می‌شود.
 
فهرست آپارتمان‌ های ارزان‌ قیمت در تهران
https://akhbarbank.com/vdcjayei.uqexxzsffu.html
تازه ترین اخبار