۰
۸۷
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
توافق اولیه ادغام دو موسسه و یک بانک

پرداخت سپرده‌های تا ۵۰ میلیون تومان تعاونی فرشتگان قبل از عید فطر

اخبار بانک: معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام انجام توافقات اولیه برای ادغام موسسه ثامن، بانک مهر اقتصاد و موسسه کوثر، گفت: برای ۶۰ شعبه موسسه کاسپین مجوز صادر شد.
پرداخت سپرده‌های تا ۵۰ میلیون تومان تعاونی فرشتگان قبل از عید فطر

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، فرشاد حیدری در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام اینکه سپرده گذاران موسسه مالی ثامن به هیچ عنوان نگران سپرده هایشان نباشند گفت: مشتریان برحسب نیاز خود به این موسسه مراجعه کرده و سرویس دریافت کنند، زیرا ما به عنوان بانک مرکزی حمایت لازم را از موسسه ثامن و مدیران آن کردیم و خواهیم کرد.

معاون نظارتی بانک مرکزی اظهارداشت: به این ترتیب هیچ خدشه‌ای در پرداخت‌های این موسسه ایجاد نمی‌شود. مذاکراتی بین موسسه کوثر با سهامداران ثامن و بانک مهر اقتصاد انجام شده، ولی اطلاع رسانی هایی از ناحیه این موسسات صورت گرفته بود که لزوما ممکن است یکسان با نظر سهامداران نباشد.

حیدری افزود: توافقات اولیه صورت گرفته که اگر مصلحت اینها به ادغام باشد با تشخیص بانک مرکزی این ادغام صورت بگیرد که بانک قوی تر، مستحکم‌تر و باثبات مالی بیشتر ایجاد شود. وی گفت: اولویت درجه یک ما حفظ حقوق سپرده گذاران و صیانت از منافع مردم است.

معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: اگر احساس کنیم هر ادغامی ممکن است به این اصل خدشه وارد کند قطعا از آن جلوگیری خواهیم کرد. حیدری گفت: جای هیچگونه نگرانی برای هموطنانمان در خصوص سپرده گذاری در بانک‌های رسمی و موسسات اعتباری وجود ندارد.

وی افزود: چتر نظارت بانک مرکزی بر این بانک‌ها وجود دارد و به دقت کنترل‌های لازم در شبکه بانکی کشور اعمال می‌شود و تحت هیچ شرایطی جای هیچگونه نگرانی برای سپرده گذاران عزیز وجود ندارد.

معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه اخیرا بحثی درباره موسسه ثامن در فضای مجازی برای افکارعمومی مطرح شده است، گفت: این موسسه از سال‌های قبل از بانک مرکزی درخواست مجوز کرده و اقداماتی از جمله پذیره نویسی در بورس و پرداخت سپرده قانونی به بانک مرکزی انجام داده بود.

حیدری افزود: معمولا مجوزها ممکن است منجر به صدور مجوز به عنوان موسسه مستقل شود یا اینکه به تشخیص شورای پول و اعتبار اینها در یک بانک بزرگ‌تر یا یک موسسه قوی‌تر ادغام شوند.

وی گفت: نتیجه این ادغام‌ها قائدتا ایجاد موسسات قوی‌تر و با سلامت و ثبات مالی بیشتر خواهد بود. معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: تحت هر شرایطی اگر صدور مجوز برای این موسسه یا ادغام در بانک یا موسسه اعتباری دیگر اتفاق بیافتد، هیچ خدشه‌ای در پول سپرده گذاران و حقوق آنها وارد نخواهد کرد، زیرا بانک مرکزی به دقت بر فرآیند صدور مجوز و ادغام در سایر موسسات نظارت خواهد کرد در نتیجه این اطمینان را به سپرده گذاران این موسسه می‌دهیم که خدشه‌ای از این بابت به سپرده گذاران وارد نخواهد شد.

حیدری گفت: البته برخی از پیام‌ها یا ویدئوها که در فضای مجازی مطرح می‌شود مربوط به سال‌های قبل است، مثلا صف فروش سکه در سال ۹۰ را به عنوان سپرده گذارانی که می‌خواهند سپرده خود را از بانک‌ها دریافت کنند، منتشر می‌کنند.

وی افزود: هموطنان مطمئن باشند شبکه بانکی ما ایمن و مطمئن است و با نظارتی که بانک مرکزی بر اینها دارد، خلل و خدشه‌ای در سپرده‌های مردم نزد بانک‌ها و موسسات دارای مجوز وارد نخواهد شد.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: ما بهنگام و به موقع خبر قطعی و موثق درباره ادغام بانک‌ها را به هموطنان ارایه خواهیم داد. حیدری با بیان اینکه در حال حاضر مذاکراتی بین چند بانک و موسسه برای ادغام وجود دارد، افزود: اگر قطعیت پیدا کرد ما حتما به هنگام به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی خواستار توجه مردم به تفکیک میان موسسات مجاز و غیرمجاز بانکی شد و گفت: برخورد بانک مرکزی با موسسات غیرمجاز بسیار سخت خواهد بود و به طور قاطع با اینها برخورد خواهد کرد همانطور که در گذشته نیز تعداد زیادی از اینها یعنی حدود ۱۳۴ تعاونی غیرمجاز را توانستیم ادغام یا منحل کنیم و حقوق سپرده گذاران آنها را در حد کفایت دارایی اینها حفظ و مراعات کرده ایم.

حیدری افزود: نباید افکارعمومی موسسات مالی و اعتباری مجاز و غیرمجاز را با یکدیگر یکی بداند، زیرا برخورد بانک مرکزی و مراجع قضایی با غیرمجازها با قدرت هرچه تمام‌تر انجام خواهد شد و ادامه هم پیدا خواهد کرد و امیدواریم در سال ۹۶ موضوع غیرمجازها را در کشور به طور کامل ساماندهی کنیم و از سال ۹۷ به بعد شاهد حضور و فعالیت هیچ موسسه و تعاونی غیرمجازی در کشور نباشیم.

وی درباره مجاز یا غیرمجاز بودن موسسه مالی ثامن گفت: موسسه ثامن از نظر ما موسسه‌ای در شرف دریافت مجوز است. معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: بانک مهر اقتصاد هم جزو بانک‌های در شرف دریافت مجوز بانک مرکزی است، زیرا اینها کارهای خود را نزد بانک مرکزی تا حدود زیادی انجام داده اند و اینکه شورای پول و اعتبار چه تصمیمی برای اینها خواهد گرفت می‌تواند صدور مجوز باشد یا می‌تواند ادغام این‌ها برای ایجاد یک بانک و موسسه قوی‌تر و باثبات‌تر با سلامت مالی بالاتر باشد.

حیدری گفت: آنچه شورای پول و اعتبار انجام خواهد داد و ما به عنوان بانک مرکزی اجرا خواهیم کرد قطعا در وهله اول برای صیانت از حقوق سپرده گذاران خواهد بود و در ادامه آن ایجاد بانکی برای ارایه خدمات به هموطنان مد نظر است.

مجوز ایجاد ۶۰ شعبه جدید به موسسه کاسپین

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه کاسپین درباره سپرده گذارانش مشکل خاصی ندارد. فرشاد حیدری افزود: ما امروز به موسسه کاسپین مجوز ایجاد ۶۰ شعبه جدید دادیم که تا روز چهارشنبه به چرخه فعالیت اضافه خواهد شد تا بتوانند در سطح وسیع‌تر و مطلوب‌تر به مشتریان خود خدمات دهی کنند.

وی گفت: درباره سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان هم در دو مرحله قبل از ۲۸ اردیبهشت، پرداخت مبالغ تا ۱۰ میلیون تومان را اعلام کرده بودیم و از نهم خرداد پرداخت سپرده‌های تا ۲۰ میلیون تومان را آغاز کرده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: انشاء الله تا قبل از عید سعید فطر ما پرداخت سپرده‌های تا ۵۰ میلیون تومان را در تعاونی فرشتگان شروع خواهیم کرد و به این ترتیب ۹۳ درصد تعداد سپرده گذاران تعاونی فرشتگان تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با بیان اینکه تولیت این کار با موسسه کاسپین است افزود: انشاء الله در آینده بعد از اجرای پرداخت‌های تا ۵۰ میلیون تومان برای ۷ درصد باقیمانده نیز به تدریج اعلام برنامه خواهیم کرد.

 معرفی ۵ بانک به هیات انتظامی بانک‌ها

معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ سود را شورای پول و اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ کرده است، گفت: ما وظیفه داریم بر اجرای این موضوع نظارت کنیم و اگر جایی غیر از نرخ سود مصوب، رفتاری در بانک‌ها ببینیم، وظیفه ما ایجاد اطلاعات لازم، تشکیل پرونده و ارجاع آن به هیئت انتظامی بانک‌ها است.

حیدری افزود: تعدادی از بانک‌ها این موضوع را به دقت مراعات نکردند که برخورد انتظامی لازم با این‌ها انجام شد. وی گفت: تعداد بانک هایی که به هیات انتظامی بانک‌ها ارجاع شدند ۵ مورد است.

این مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: خوشبختانه روند کاهشی نرخ سود و تطبیق آن با مصوبه شورای پول و اعتبار به خوبی در حال اجراست و انشاء الله در آینده نزدیک باز هم جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌ها در همین باره خواهیم داشت. وی گفت: البته برخی اقدامات دیگر نیز در این باره تصمیم گیری شده و به بانک‌ها ابلاغ خواهد شد.

https://akhbarbank.com/vdcefz8n.jh8xoi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
الزهرا چي ميشه پس ٢ ساله خجالتم خوب چيزيه
مشتری الزهرا ....
دقیقا ..‌‌چرا فقط صحبت از مشتریان فرشتگان ؟ هیچ خبری در مورد الزهرا نیست ؟ چرا ؟
مولوی
نظر قاضی صمدی اعمال شد؟
فریده
نظر نوبخت چطور؟
مهدیه
Netherlands
چرا با کسانیکه تعیین تکلیف میکنید صورتحساب نمیدین تا اگر اعتراضی داشتند برمبنای آن شکایت کنن.
منصور
اگر وعده قاضی صمدی و فرمول نوبخت اعما ل نشده باشه ماهم نمیگیریم تا کارشونو درست انجام بدن.
پول ثامن الحجج رو هم ميشه بدين؟
٢ساله به خاك سياه نشستيم
بختیار
Netherlands
ثامنالحجج اگر هم مجوز داشته در لیست 5 گانه مجاز با عجله وارد نشده است.
تکلیف تعاونی الزهرا چی شد؟ طبق اعلامیه بانک مرکزی اسفند 95 بدون مشکل به کاسپین واگذار شد..... چرا پول ما رو نمیدن این چه عدالتی هست؟؟؟؟؟
بهفروزی
ما هم زیاد فرقی بابقیه نداریم تازه دارن با اصرار به تعیین تکلیف تحمیلیشون بیشترم اذیتمون میکنن.
فرهادی از مشهد
این نحوه تعیین تکلیفشونم مثل تابلوزدن و دفترچه عوض کردنشون با عجله و غیر قانونیه منکه صبر میکنم ببینم آقای پور ابراهیمی و آقای وقف چی چیکار میکنن.
سلاجقه
از اصل سپرده کم نمیشه؟ حرف قاضی صمدی را گوش کردن؟
جمشید
پس بقیه تعاونیهای دیگر مثل بدرتوس و الزهرا و ... مگه جزو کاسپین نیستن ؟
بهرامی
نه اینکه فرشتگانیا از این نحوه تعیین تکلیف خیلی راضین. اول تعاونیهای دیگه میان اظهار نظر میکنن.عیدتونم مال خودتون
بهرامی
نه اینکه فرشتگانیا از این نحوه تعیین تکلیف خیلی راضین. اول تعاونیهای دیگه میان اظهار نظر میکنن.عیدتونم مال خودتون
شماها تواین 2 سال کجا بودین که حالا سروکله تون پیدا شده؟ضمنا ما تو کاسپین مجاز سپرده گذاری کردیم نه تو الزهرا و بدرتوس غیر مجاز.
مال شما ماله مال ما الزهرایی ها بیت الماله خجالت از مملکت رخت بربسته و رفته انسانیت تموم شد و مرد
سپرده گذارالزهرا
جناب حیدری چرا ازتعاونی الزهراکه29ماه است پول نمی دهدومی گویید مشکلی ندارد چیزی نمی گویید
منیر
پرونده فرشتگان هم در دادسرا از زیر ذره بین در حال بررسی است و هنوز تعیین تکلیف نهایی نشده.جوش نزن.
سپرده گذار تعاوني الزهرا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسفه
2ساله نتونستم يك ريال از سرمايه مونو استفاده كنيك .اخرشن ايشان راحت ميگه براي كاسپين هم مشكلي نداريم .بابا يك فكر ي هم به حال تعاوني الزهرا از زير مجموعه هاي كاسپين برداريد .
حسینی
لطفا بجای اینقدر حاشیه روی فرمول را توضیح دهید؟
هموووون این مهمه که چطور و طی چه فرمولی میخوان این پولو بدن اگر مثل قبلیا باشه، احمق نیستیم که پولومونو با ضرر بگیریم
امیرمسعود
کسی اصلا اصل پولشو گرفته؟ اصلا چیزی گرفن؟
ميلاد
United States
پس الزهرا چه سه سال يعني هيچي چرا همش فرشتگان
حبیب
فرشتگانیهای بد بخت 8 ماهه که شب وروز ندارن. به چیشون حسادت میکنی؟ کو اون یه نفری که اومد از سیف یا حیدری تشکر کنه؟هرروز همه تو دادسران.
مال باخته
United States
پنجاه ميليوني ها را هم ميخواهيد با کسر سود نگهداشتن ده درصد از اصل پول بدهيد ؟؟؟اين چه پول دادني است ؟؟
Germany
لطفا درباره بقیه تعاونیها هم اطلاع رسانی کنید مثل تعاونی اعتبار پیوند
تشکر
Kuwait
اقای حیدری خسته نباشید اززحمت وگزارش های شما درباره کاسپیین؛اما هیچ یک از شعبه های معرفی شده پولی به سپرده گذاران پرداخت نمیکند ومالباختگان بادرب بسته روبر و میشوند این امار های شما از چه منبعی است؟؟؟
افسانه
پولشونم مال خودشون انگار به گدا میخوان بدن.
فروغ
مگه فرمول جدیدو اعمال کردن که بهشون خسته نباشین میگین؟
مهرنوش
هیچ فرمول جدیدی در کار نیست،همین روش فعلی اجرا شده و جا افتاده و تا آخرین نفر و آخرین سپرده هم اجرا خواهد شد...خودتونو سرکار نذارید...تو هر سقفی شامل حالتون میشه برید هرچقدر که سیستمشون محاسبه کرده بهتون تعلق میگیره فقط بگیرید فرار کنید...همین
ملکوتیان
Netherlands
مثل اینکه اطلاعات شما بیشتر از بقیه است؟
یه کلاغ چهل کلاغ
لطفا بدون اطلاعات کافی و بدون تحقیق همینجوری رو هوا یه چیزی نپرونید تو فضا خودتونم نفهمید چی گفتید به بقیه ام عمدا و از روی جهالت استرس و اضطراب کنید...شعبه ی سعادت آباد و تمامی 20 شعبه ی معرفی شده کار تسویه و پرداختها رو طبق فرمول اعلامی بانک مرکزی انجام دادن و میدن...جنابعالی و امثالهم به شعبه های غیر مجاز مراجعه کردید که هیچ پولی نتونستید دریافت کنید طبیعیه درستم هست که بهتون یه ریالم ندن...لطفا از اشاعه کذبیات در این محیط خودداری کنید حداقل بخاطر رعایت حال سایر مردم
برگه سپرده حسابهای مشترک که به اسم 2 نفر هستند چرا تعیین تکلیف نمیشوند دوست عزیز؟ اطلاعی دارید؟
غریبه
یه کلاغ چهل کلاغ جان عزیز،
شما اگه می خواین با این فرمول پولتون رو بگیرین مختارین. اما من که رفتم واسه گرفتن پولم. از 18 تومن 15 تومن بهم تعلق می گرفت و نوبت واسه 20 شهریور میدادن. توی دفترچه هم 70 هزار تومن نگه داشتن.
مهدی
ما بدر توس ای ها مگه جزو کاسپین نیستیم سه سال یک قرون هم نگرفیم هیچ پولی نمیدن کسی به دادمون نمیرسه اخبار بانک خواهشا شما پگیری کنید
با سلام تکلیف تعاونی بدر توس چی میشه
حشمت
با سلام . در این مصاحبه هیچ اسمی از موسسه آرمان برده نشد، در حالیکه نزدیک به یکماه است که سپرده گذاران آن منتظر پاسخی از سوی مسئولین بانک مرکزی هستند!!! درکورد ثامن سریع اعلام نظر کردند ولی در مورد آرمان هیچی !!!!
علی
Romania
آقای حیدری ارمان ایرانیان که با مهر و دفترچه فرشتگان سپرده گذاری میکرد چی از کارمند موسسه پرسیدم تابلو ارمان ایرانیان است دفترچه فرشتگان فرمود از قبل زیاد چاپ کردیم مونده مشکلی نداره اینا که سر مر دوم کلا گذاشتن چی میشه آقای معاون
کاسب سپرده گذار برشکسته الزهرا
ظاهرا الزهرا بچه ناتنی کاسپین که اینقدر مورد بی عدالتی بانک مرکزی قرار گرفته ما کسبه رو بدبخت کردین غریب 30ماه پولی رو پرداخت نکردین انشالله شما هم یک روز همین طوری مورد بی اعتمادی ما قرار خواهین گرفت و دیگه سرمایه گذاری حتی برای یک روز هم نخواهیم داشت
فریب خورده سیستم بانکی
فرشاد عزیز پس فرمول جدید چی شد
خسته
کدوم بی وجدانی لایک منفی می گذاره؟
من نمیدونستم در ردیف اون 7 درصد بچه پولدارای کاسپینم که بالای 50 میلیون در این خرابشده سپرده گزاری کرده ام. خوب شد گفتین!!!!! چه حس خوبیه!!!!
Iran, Islamic Republic of
اا رمان البرز ایرانیان چی کی تکلیف ما سپرده گدارن روشن بشه .یک ساله نه سود و نه اصل پولمون میدن
تعونی امید جلین چی ؟
امیر
Germany
امیدجلین که پول میده هر چند تدریجی و کم شایعه درست نکن برادر
امین
Germany
خیلی برای دوستان متاسفم که دوست دارید بقیه تعاونی های بابرجامثل فرشتگان بیچاره شند
علی
وقتی که ما وارد شعبه شدیم فقط تابلوی کاسپین بود و قبل ازکاسپین هم ارمان ایرانیان . پس چرا فکر می کنید ما به قصد سپرده گذاری در موسسه فرشتگان اقدام کردیم . اگر تابلوی شعبه فرشتگان غیر مجاز بود هیچ وقت سپرده گذاری نمی کردیم . ضمنا پس از انحلال تعاونیها در سال 94 فقط موسسه کاسپین داریم نه هیچ چیز دیگر.
علی
دیکه امید جلین و حسنات و دامداران و کشاورزان عام نداریم قبل عید کاسپین شدند
فقط شده.فرشگان پس ما بدر توس چی؟؟؟؟ما نابود شدیم
فقط شده.فرشگان پس ما بدر توس چی؟؟؟؟ما نابود شدیم
سپرده گذار کاسپین (بدر توس)
الآن چند وقته که فقط صحبت از تعاونی فرشتگان و پرداخت مبالغ آنهاست ، چرا از تعاونی بدر توس که یکی از 8 تعاونی تجمیعی در کاسپین می باشد و بیشتر از 2 سال است که پول مردم را پرداخت نمی کند کسی چیزی نمی گوید ، ما سپرده گذاران تعاونی بدر توس هم جزو موسسه کاسپین هستیم و زندگی خیلی از ما بیشتر از 2 سال است که با مشکل مواجه شده.
مشتری
سلام.پس این فرمول آقای نوبخت چی شد؟
منصوره
سلام ممنون از شما صدملیون به بالا رو کی میدین، ما همه زندگی مااونجاس،
منتظری
اظهارات سیف به اندازه کافی با واکنش روبروشد شما دیگه حرف نزن و خودتو بکش کنار.
کاسب
ما تو کاسپین مجوز گرفته سپرده گذاری کردیم که چند درصد سود بیشتر بگیریم. وام قرض الحسنه به فرشتگان ندادیم.
امید
آخه چه قبل از عیدی 30 درصدو10 درصد میشه 40 درصدازپولمون نمیدید خداازتون نگذار 8ماهه نمیدونید مردم چی می کشند
Romania
بگوید چندتا بانک وموسسه ورشکسته داریم و دراینده نزدیک چه خواهد شد . بعد از عمر کار کردن
یک مقدار پول تو بانک قوامین داریم نکند انجا فرو بپاشد . جان مادرت اگر خبری هست سریع بگوید
با سود پول. خرج دارو. درمان انجام می دهیم
مال باخته
ارمان چی شد
سپرده گذار بیچاره الزهرا
آخه این چه وضعشه مگه تعاونی ها دیگه جزو کاسپین نیستن؟ چرا به موسسات دیگه توجهی نمیشه؟ ما سپرده گذاران الزهرا تا کی باید منتظر بمونیم که به پولمون برسیم؟
alzahra
United States
دریغ از یک جمله درباره ی الزهرا .متاسفم برای مسولین. اینها با این روش میخوان تورم رو کنترل کنند ولی با روش ناجوانمردنه.
مشتری
سلام.حالا با ارجاع پرونده کاسپین به دستگاه قضایی بنا به گفته رئیس کمسیون اقتصادی مجلس مشکلات ما حل میشه؟
رضا
Australia
خدايا ما الزهرايي ها چه گناهي در حق تو كرديم كه اينقدر مورد بي مهري مسئولين قرار گرفتيم....بقران ٣ سال شد...ابرو واسمون نمونده پيش طلب كار ها...تو رو خدا اخبار بانك يك پيگيري بكن
رضا
پس موسسه آرمان چی؟اون کی تکلیفش معلوم میشه البته بایدبگم تعاونی البرزایرانیان؟
سپرده
نحوه پرداخت رو نگفتین نه کنه مثل ده بیست میلیون ها باشه که نصفه پول بدین
سپرده گذار
مگه ده بیست میلیون ها گرفتن نصفش میدن خیلی نگرفتن
آرش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
واقعا خیلی جالبه از طرفی میگه توی موسسات غیر مجاز سرمایه گذاری نکنید و بعد که ملت توی ثامن سپرده گذاشتن میگه که جای نگرانی نیست ثامن در مسیر اخذ مجوزه خیلی هم خوب خدارا شکر ولی از طرف دیگه کاسپین مجوز داره تابلو زده مردم بی نوا از همجا بیخبر فریب خوردند در کاسپین سپرده گذاری کردند بعد اعلام می کنند که مجوزش مشروط بوده و مجوز ایجاد شعبه نداشته ووو...
ببینم آیا ثامن مجوز ایجاد شعبه و اخذ سپرده داره که الان بیش از 600 تا شعبه داره
وامدار
بر شبکه ضد انقلاب منوتو لعنت!!
ناشناس
سلام .چطوریه که موسسه ثامن بدون مجوز ظرف 12ساعت نشده بانک مرکزی از طرفداریش در میاد و میگه نگران نباشید بعد موسسه وحدت با کلی رایزنی واسه مجوز هنوز اندر خم یک کوچه است موسسه ثامن چیکار کرده که وحدت نکرده اینقدر تبعیض واسه چی آخه ؟؟؟؟؟؟ آقای حیدری ثامن چه فرقی با وحدت داره چرا فقط از ثامن طرفداری اونم با این شدت می کنید ؟؟؟؟
الکی جو نده ثامن هم پذیره نویسی شده و هم سپرده داره در بانک مرکزی و همین الان داره به مشتریاش سودهاشون رو با قابلیت برداشت ارائه میده و با خبر ضد انقلاب شبکه منوتو مقابلش تجمع کردن در صورتیکه هیچ مشکلی نداشت. هیچوقت تو زندگیت برای کسی بد نخواه!!!علت تاخیر در مجوز نهایی هم اینه که ثامن میخواد بانک بشه ولی بانک مرکزی میگه نظامیها باهم باشن چون تعداد بانکهاشون زیاده همین .انشاالله شما هم به پولت که حقته میرسی
a
ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﻭﺣﺪﺕ ﻫﻢ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺭﺍﻃﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺳـﭙﺮﺩﻩ ﺩﺍﺭﻩ
غارت زده کاسپین
Germany
از دوستانی که زیر بیست میلیون تومان سپرده داشتند لطفا بفرمایند کسی پولش رو تونسته بگیره؟ و اگر گرفتید لطفا بگید الان چه مقداری از سپرده رو پرداخت می کنند ؟
متشکرم
فریبا فریبا زاده
شعبه ی سعادت آباد...از 17،900،000 تومن 14،700،000 پرداخت کردن رفتیم بامید خدا...
بیژن
Netherlands
کمتر از 21 ماه بودی.
السالوادور
بله تونستیم بگیریم...شعبه سعادت آباد...فقط سود کم کردن اصل سپردتون کسر نمیشه در صورتیکه قبلا از حسابتون برداشت نکرده باشید
غارت زده کاسپین
Germany
آیا منظورتون اینه که سود این هشت ماه رو ندادند یا اینکه سودهایی که قبلا گرفتیم رو از اصلِ سپرده کم میکنند؟
بهرنگ
Netherlands
مگه دیوونه بودیم از حسابمون بر نداریم.خرج داشتیم وداریم . اونیکه با سودش 21 ماه زندگی کرده حداقل پولش نصف میشه.
سود چند ماه کم میشه؟ ممنون
سپرده گذار بی اعتماد به دولت و بانک مرکزی
United States
خیلی ها نگرفتن چون نصفش از اصل پولت میپره
کاریزما
نصف از اصل پول نمیپره...لطفا اطلاعات غلط و اشتباه ندید...در صورتیکه قبلا از حسابتون برداشت داشتید از اصل سپردتون همون مقدارو کم میکنن در غیر اینصورت اصل سپردتونو برمیگردونن
این سیاست بانک مرکزی برای سپرده گزاری, در بانکهای دولتی.
مالباخته
Finland
پرداخت !!!؟ …مردم وقتی نمیتوانند پول تو حساب جدید کاسپین رو برداشت کنند و بیش از ۲۰ ماه سودشان حذف شده و پولشان در دفترچه ای دیگر ریخته که سودی هم به آن تعلق نمی گیرد …به این کار نمی گویند پرداخت
سپرده گزار بدبخت شهرستاني كاسپين
Iran, Islamic Republic of
به كي قسم بخورم اصلا من تابلو فرشتگاني را اصلا" نميشناسيم ونديدم من در اردبيل 300ميليون پول ذخيره 23 سال كارمندي خودم وخانمم را در موسسه كه تابلو ودفترچه كاسپين دارد براي خريد خانه سپرده گزاري كرده ام وبخدا هيچ كس نيز پاسخگو نيست در شهر اردبيل شعبه تاييد شده بسته است وكسي يك ريال نيز دريافت نكردهاست نگرفته است به پير به پيامبر قسم مردم سكته وياروحا" مريض ميشوند به خاطر خدا كاري بكنيد
حساب مشترک؟؟؟
چرا حساب های مشترک
تعین تکلیف نمی شوند
منظور این هست حسابهایی که به اسم
2 نفر هست

مثلا زن وشوهر
یکی از والدین و بچه

لطفا بررسی شود
کریمی
Netherlands
صبر کن مردم برن ببینن سپرده 50 ملیونیشون شده 25 ملیون ببین چه خبر میشه؟
تعین تکلیف حساب های مشترک
چرا حساب های مشترک
تعین تکلیف نمی شوند
منظور حسابهایی هستند که به اسم
2 نفر میباشد!!!
تعیین تکلیف حساب های مشترک کی صورت میگیره؟
تازه ترین اخبار