۰
اخبار بانک: مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه در نشستی مشترک با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران، راه های توسعه و ارتقای مراودات دوسویه را بررسی کردند.
تقویت همکاری های بانک ملت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این نشست با ابراز خرسندی از پیشرفت های علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین،خودکفایی،کسب دانش وفناوری های نوین همچنین حمایت از نخبگان وایجاد اشتغال برای جوانان را یکی ازمهم ترین اهداف و سیاست های بانک ملت اعلام کرد.
مدیرعامل بانک ملت با اعلام حمایت همه جانبه این بانک از مراکز علمی و فناوری کشور به خصوص دانشگاه آزاد قزوین تاکید کرد: وقتی انسان در مجموعه ای حاضر می شود که مشغول تولید دانش هستند و نوآوری در همه جا موج می زند، حس بسیار خوبی پیدا می کند.
وی افزود: مشاهده زحمات پژوهشگران و آشنایی با دستاوردهای کار آنان باعث می شودکه نظام بانکی کشور نیز خودش را مقید بداند تا با این حرکات بسیار ارزشمند همراهی کند.
دکتر اخلاقی تصریح کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم در این حرکت با عزیزانی که تمام هم و غم و انرژی خود را صرف سربلندی و سرآمدی کشور در دانش و پژوهش کرده اند، همراه و همگام باشیم.
مدیرعامل بانک ملت در خصوص همکاری بانک ها و دانشگاه ها هم گفت: صرفنظر از این که بانک ها از چه موقعیتی برخوردار هستند، باید ظرفیتی از نظام مالی و بانکی کشور صرف تبدیل شدن دانش به محصولات و خدمات شود و دانشگاه ها بتوانند به نوعی عواید آن را به چشم ببیند تا انگیزه و موتور محرکی برای تشویق و جذب نیروهای با دانش، باانگیزه و کارآفرین در این حوزه شود.
وی با بیان این نکته که بانک ملت هم در این مسیر همراه خواهد بود، اعلام کرد: طرح های جدیدی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم سهم خود را برای تحقق انتظارات از این طرح ها ایفا کنیم.
دکتر موسی خانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هم در این نشست با ابراز رضایت ازحمایت های بانک ملت ازمسابقات بین المللی ربوکاپ ، از مشارکت این بانک در ساخت پارک علم و فناوری، خوابگاه های دانشجویی، پرداخت تسهیلات به نخبگان علمی و حمایت از پژوهش های ملی قدردانی کرد.
وی تعاملات دوسویه را گامی موثر در جهت اعتلا و پیشرفت بنیه علمی و فناوری کشور دانست و خواستار حمایت از مخترعان دانشگاهی در جهت کاربردی کردن و تولید انبوه محصولات همچون خودروی هیبریدی ساخت ملی شد.
مدیرعامل بانک ملت در بازدید از بخش های مختلف و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و نخبگان این دانشگاه آشنا شدند.
مدیران ارشد بانک ملت همچنین با حضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcba8bs.rhbf9piuur.html
تازه ترین اخبار