اعلام نظر موسسه کوثر و بانک مهر اقتصاد درباره ادغام

25 خرداد 1396 ساعت 17:13

اخبار بانک: موسسه اعتباری کوثر درباره ادغام با بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن از انجام مذاكرات و توافقات در این باره خبر داده و بانک مهر اقتصاد نیز انجام هرگونه مذاکره و توافقات با موسسات اعتباری کوثر و ثامن را برای ادغام تکذیب کرد و اعلام کرد که مقوله ادغام بانک ها و موسسات مالی در حوزه اختیار بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار است.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، روابط عمومي موسسه اعتباري كوثر پيرو انتشار اخباري در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي با موضوع ادغام بانك مهر اقتصاد و موسسه اعتباري ثامن در موسسه اعتباري كوثر و ايجاد "بانك كوثر" و عليرغم مذاكرات انجام شده وتوافقات حاصله في مابين با موضوع مزبور به اطلاع مي رساند هرگونه تصميم گيري در حوزه نظام بانكي كشور منوط به مصوبه شوراي پول و اعتبار و ابلاغ بانك مركزي است كه هنوز تاييديه اي ازسوي بانك مركزي صادر شده باشد، بدست اين موسسه نرسيده است.

بانک مهر اقتصاد شایعه ادغام این بانک با موسسات کوثر و ثامن را رد کرد
روابط عمومی بانک مهر اقتصاد نیز شایعه ادغام این بانک با موسسات مالی و اعتباری کوثر و ثامن را تکذیب کرد و تمامی اخبار منتشر شده در این مورد را فاقد اعتبار دانست .

فعالیت این بانک به صورت مستقل در عرصه پولی و مالی کشور با قوت و قدرت ادامه دارد و اخبار برخی پایگاه های خبری و رسانه ها، شایعه و کذب محض است ، بنابر این سپرده گذاران و مشتریان گرامی هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

بانک مهر اقتصاد، انتشار این گونه اخبار را ناشی از التهابات بوجود آمده اخیر در بازار پولی و مالی کشور دانست و تاکید کرد: انتشار این قبیل شایعات هیچ تأثیری در روند فعالیت ها و برنامه های فعلی و آتی بانک ندارد و اینگونه اخبارِ کذب و بی اعتبار نشأت گرفته از سوء استفاده و ضعف برخی رقبای بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور می باشد.

بانک مهر اقتصاد همچنین انجام هرگونه مذاکره و توافق با موسسات اعتباری کوثر و ثامن را تکذیب کرد و افزود: با توجه به اینکه مقوله ادغام بانک ها و موسسات مالی در حوزه اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار می باشد این موضوع تا کنون در این دو نهاد تصمیم گیر، مطرح نشده و ابلاغیه ای به این بانک ارسال نشده است.


کد مطلب: 53102

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/53102/اعلام-نظر-موسسه-کوثر-بانک-مهر-اقتصاد-درباره-ادغام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com