کنا؛ شاسی بلند جدید و متفاوت هیوندای

11 خرداد 1396 ساعت 11:27


سایت دیجی رو: یکی-دو ماه پیش بود که خبرهایی منتشر شد که گفته می شد «کنا» قرار است شاسی بلند جدید هیوندای باشد. اما تا آن موقع جز چندین تصویر تیره و تار و چند تصویر از چراغ جلوی خودرو، تصویر یا اطلاعات دیگری منتشر نشده بود.

 اطلاعات جدیدی از هیوندای کنا پیش از عرضه منتشر شد!

تنها چند هفته تا معرفی هیوندای کنا باقی مانده است. هیوندای گفته است که این خودرو قرار است یک سبک طراحی جدید را در بین خودروهای هیوندای عرضه کند. کنا یک خودروی شاسی بلند جمع و جور است که از نظر ابعاد کمی کوچکتر از توسان است. همچنین پیش‌بینی می‌شود این خودرو پس از عرضه، به مهم‌ترین رقیب برای خودروهایی مانند نیسان جوک و رنو کپچر تبدیل شود.

 اطلاعات جدیدی از هیوندای کنا پیش از عرضه منتشر شد!

چیزی که از زمانی که مطلب قبلی درباره کنا را منتشر کردیم تا کنون تغییر کرده است، منتشر شدن یک سری عکس‌ها و اطلاعات جدید درباره این خودرو است.

همان طور که مشاهده می‌کنید، تصاویری به صورت جاسوسی از این خودرو گرفته شده اند که آن را در حال گذراندن تست‌ها نشان می دهند. اگر چه ظاهر خودرو خیلی واضح نیست و همان عکس‌های تیره و تار قبلی بهتر است، اما حداقل در این عکس‌ها می‌توانید ابعاد این خودرو را ببینید و آن را از نظر ابعاد با دیگر خودروهای هم رده مقایسه کنید.

چیز دیگری که در حال حاضر درباره این خودرو می‌دانیم، این است که قابلیت انتقال نیروی پیشرانه به هر چهار چرخ، به صورت سفارشی برای این خودرو در دسترس است.

همچنین چیز دیگری که توسط مسئولان هیوندای تایید شده است، قابلیت سفارش HUD یا همان Head-Up Display است. این قابلیت برای اولین بار است که در یکی از خودروهای هیوندای استفاده می‌شود.

 اطلاعات جدیدی از هیوندای کنا پیش از عرضه منتشر شد!

اگر به بازی‌های کامپیوتری و مخصوصا بازی‌های که در آن‌ها قرار است نقش خلبان یک جنگنده را ایفا کنید علاقه مند باشید، پس حتما با HUD هم آشنایی دارید! در تکنولوژی HUD ، اطلاعات روبروی راننده قرار دارند و راننده قرار نیست برای مشاهده برخی از اطلاعات به نمایشگر خودرو یا صفحه پشت فرمان نگاه کند. این تکنولوژی ابتدا برای استفاده در جنگنده‌ها ساخته شد.

کنا از دو نظر خودروی مهمی محسوب می‌شود. اول این که قرار است سبک جدید هیوندای در طراحی خودروهایش باشد و بنابراین مهم است که ظاهر آن برای اکثر مردم جذابیت لازم را داشته باشد.

دوم هم آن که طبق برنامه‌هایی که هیوندای دارد، این خودروساز کره‌ای قرار است تا سال ۲۰۲۱، ۳۰ مدل جدید را معرفی و عرضه کند و تبدیل به بزرگترین خودروساز آسیا شود. کنا قرار است شروع این برنامه‌ی جاه طلبانه باشد بنابراین، فروش کنا و استقبال از آن، می‌تواند تاثیر زیادی در تحقق این هدف داشته باشد.

 اطلاعات جدیدی از هیوندای کنا پیش از عرضه منتشر شد!

همان طور که گفتیم، تنها چند هفته تا معرفی این خودرو باقی است و قیمت آن هم قرار است چیزی در حدود 15,000 یورو (۶۳ میلیون تومان) باشد.
 
 اطلاعات جدیدی از هیوندای کنا پیش از عرضه منتشر شد!


کد مطلب: 52859

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/52859/کنا-شاسی-بلند-جدید-متفاوت-هیوندای

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com