اویار حسین در مراسم تقدیر از بيمه گذاران و نمايندگان برتر تاکید کرد :

حفظ پرتفو و خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان

21 اسفند 1395 ساعت 11:56

اخبار بانک: مديرعامل بيمه پارسيان ابراز اميدواري كرد: بيمه پارسيان بتواند با برنامه ريزي هاي مناسبي كه براي سال آينده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارايه خدمات مناسب به بيمه گذاران جايگاه مناسب خود در صنعت بيمه كشور را بيشتر ارتقا بخشد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومي بيمه پارسيان؛ طي مراسم باشكوهي، از بيمه گذاران و نمايندگان برتر اين شركت تقدير شد.

دراين مراسم كه با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره بيمه پارسيان، مديران، بيمه گذاران و نمايندگان اين شركت برگزار شد از 20 بيمه گذار بزرگ و وفادار بيمه پارسيان و همچنين از 30نماينده برتر كشوري و 3 نماينده برتر در بخش بيمه عمر با اهداي تنديس و جوايز ارزنده اي تقدير به عمل آمد.

اويارحسين عضو هيات مديره و مديرعامل بيمه پارسيان در اين مراسم ضمن تاكيد بر رعايت حقوق تمامي مشتريان،از بيمه گذاران بزرگ اين شركت كه همواره به بيمه پارسيان وفادار بوده و به آن اعتماد داشته اند تشكر و ابراز اميدواري كرد بيمه پارسيان بتواند با برنامه ريزي هاي مناسبي كه براي سال آينده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارايه خدمات مناسب به بيمه گذاران جايگاه مناسب خود در صنعت بيمه كشور را بيشتر ارتقا بخشد.

وی افزود: هدف ما رشد و تعالي همه جانبه بيمه پارسيان درتمام بخش هاست تا توانمندتر از گذشته بعنوان يك شركت بزرگ و حرفه اي در صنعت بيمه كشور فعاليت نماييم و براي سهامداران و بيمه گذاران بعنوان الگوي يك شركت موفق مطرح باشيم.

در پايان اين مراسم با اهداي جوايز و تنديس هاي نفيسي از برترين هاي بيمه پارسيان در سال 95 تقدير ويژه به عمل آمد.


کد مطلب: 51251

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/51251/حفظ-پرتفو-خدمت-رسانی-بهینه-دستور-کار-بیمه-پارسیان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com