رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین در گفت و گو با اخبار بانک:

تعاونی دامداران و کشاورزان کرمانشاه به کاسپین منتقل شد/ انتقال فرشتگان در روزهای آینده

24 آذر 1395 ساعت 9:36

اخبار بانک: رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین از انجام پروسه انتقال تعاونی اعتبار " دامداران و کشاورزان کرمانشاه " به موسسه کاسپین خبر داد و گفت: طی چند روز آینده با اتمام ارزیابی املاک فرشتگان این تعاونی نیز به کاسپین منتقل می شود.


فرید ضیاالملکی در گفت وگو با خبرنگار اخبار بانک درباره تحولات تازه در موسسه کاسپین اظهار داشت: طی هفته جاری کار انتقال تعاونی اعتبار " دامداران و کشاورزان کرمانشاه " که جزو هشت تعاونی تجمیعی در کاسپین بود، به موسسه اعتباری کاسپین انجام و این مهم به اتمام رسید.

وی درباره انتقال املاک و دارایی تعاونی فرشتگان به کاسپین نیز گفت: در حال حاضر بررسی و ارزیابی املاک این تعاونی اعتبار با سرعت در دست انجام است و طی روزهای آینده، املاک و دارایی این تعاونی اعتبار نیز به کاسپین منتقل خواهد شد.

رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه تعاونی الزهرا و بدرتوس نیز به موسسه کاسپین منتقل شده اند، گفت: کار انتقال تعاونی های دیگر شامل «حسنات اصفهان»، «پيوند»، «اميد جلين گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» طی ماههای آینده نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحولات رخ داده در جهت اطمینان و امنیت بخشی بیشتر به سپرده گذاران موسسه کاسپین می باشد، ادامه داد: با انجام انتقال هشت تعاونی اعتبار تجمیعی در کاسپین، شاهد ارائه و گسترش فعالیت های موسسه کاسپین به ویژه خدمات نوین بانکی به سپرده گذاران خواهیم بود.


کد مطلب: 48940

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/48940/تعاونی-دامداران-کشاورزان-کرمانشاه-کاسپین-منتقل-انتقال-فرشتگان-روزهای-آینده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com