تکلیف موسسه مالی و اعتباری میزان طی 2 هفته آینده مشخص می شود

7 مهر 1395 ساعت 8:20

اخبار بانک: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف موسسه مالی و اعتباری میزان طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از ایرنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در تشریح جلسه دیروز- سه شنبه- این کمیسیون افزود: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد و امور دارایی اختصاص داده شد که 10 تن از نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد سوال داشتند و به دلیل کمبود وقت تنها 2 نفر از نمایندگان سوال خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه وزیر و معاونانش به سوالات نمایندگان پاسخ دادند، ادامه داد: مهمترین سوالات از وزیر مصادره اموال ایران توسط آمریکا و برداشت از حساب ایران، تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان، گزارش اقدامات گمرک در جلوگیری از قاچاق کالا وارز و میزان وجوهی که در اختیار افراد حقیقی و حقوقی و وزارتخانه ها قرار دارد، بود.

وی یادآور شد: وزیر پاسخ هایی به سوالات نمایندگان داد و نمایندگان از برخی سوال ها قانع شده و از پاسخ برخی سوال ها قانع نشدند و بنابراین مقرر شد با بررسی های لازم و تحقیقات در این خصوص ظرف 2 الی 3 هفته مهلت مورد بررسی قرارگیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال مابقی نمایندگان به جلسات بعدی موکول شد، تصریح کرد: درخصوص موسسه میزان مقرر شد دو نفر از نمایندگان به همراه نماینده بانک صادرات و معاون نظارت بانک مرکزی طی 2 هفته آینده درخصوص سپرده گذاران میزان تصمیم مشترک اتخاذ کنند.


کد مطلب: 46785

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/46785/تکلیف-موسسه-مالی-اعتباری-میزان-طی-2-هفته-آینده-مشخص-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com