انتصاب کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه آرمان

1 شهريور 1395 ساعت 14:48

اخبار بانک: با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بیمه آرمان، کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت منصوب شد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان ضمن معرفی ایشان به عنوان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت: با تجربه طولانی که ایشان در روابط عمومی بیمه مرکزی داشت و اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، درخواست کردیم از تجارب ایشان در حوزه روابط عمومی بیمه آرمان استفاده کنیم که ان شاالله با کمک این مجموعه و مدیران ستادی شاهد معرفی این شرکت و خدمات آن در سطح جامعه و در نهایت توسعه بیمه باشیم.

بیانیان ابراز امیدواری کرد که آقای همتی با برنامه ریزی مناسب، اطلاع رسانی مداوم و بهره گیری کامل از ابزارهای رسانه ای و تعامل با واحد های ستادی ذیربط برای ارتقای فضای معنوی و فرهنگی مجموعه آرمان، موفق باشد.

کریم همتی نیز در این نشست ضمن خرسندی از اعتماد آقای بیانیان، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و شناختی که مدیرعامل جدید بیمه آرمان از صنعت بیمه دارند و با ظرفیت مدیریتی جدید این شرکت بتواند در جهت هم افزایی، توسعه و معرفی خدمات این شرکت گام بردارد.


کد مطلب: 45800

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/45800/انتصاب-کریم-همتی-عنوان-مدیر-روابط-عمومی-تبلیغات-بیمه-آرمان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com