تاوان سنگین کارمندان به خاطر مدیران

نا امیدی کارمندان بانک ها و موسسات از بخشنامه اخیر وزارت اقتصاد

13 تير 1395 ساعت 10:23

اخبار بانک: با ابلاغ بخشنامه وزیر اقتصاد به برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موجی از ناامیدی در بین کارمندان بانک ها شکل گرفته است.


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، علی طیب نیا، وزیر اقتصاد بالاخره در واکنش به فیش های نجومی مدیران واکنش عملی نشان داد و در نخستین گام تسهیلات رفاهی و وام های کارکنان را متوقف کرد!

البته در این میان چند میر عامل بانک نیز خودشان از سمت خود استعفا دادند ولی مسلما این استعفا ها منتقدان را راضی نخواهد کرد.

شاید به همین علت نیز بود که وزیر اقتصاد تسهیلات و امکانات رفاهی کارمندان بانک ها را متوقف کرد تا به همه بفهماند عزم دولت برای برخورد با متخلفان جذب است.

اما بسیاری بر این عقیده هستن که این بخشنامه قطع تسهیلات کارمندان بانک ها بیشتز برای ایستادگی و کاهش انتقادات از وزارت اقتصاد دولت یازدهم است.

مطمئنا نا امیدی در بین کارمندان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در نهایت منجر به کاهش انگیزه آنها در محطی کار و در نهایت نارضایتی مشتریان بانک ها خواهد شد.

البته اساس تصمیم گیری در خصوص ساماندهی پرداخت ها به کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری امری نیک و پسندیده است اما اینکه به یکباره این تصمیم گرفته شود وجای و سوال است.


کد مطلب: 44448

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/44448/نا-امیدی-کارمندان-بانک-موسسات-بخشنامه-اخیر-وزارت-اقتصاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com