خبر تازه برای سپرده‌گذاران ثامن الحجج/ حذف کد ملی برای یک گروه

19 بهمن 1394 ساعت 9:21

اخبار بانک:بانک پارسیان اعلام کرد؛ سپرده گذاران ثامن الحجج تا سقف ۳۰ میلیون ریال می توانند بدون توجه به زمان بندی اعلام شده، به شعب بانک پارسیان، مراجعه کنند.


به گزارش اخبار بانک،به منظور رفاه بیشتر سپرده گذاران محترم، به اطلاع می رساند؛ از تاریخ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ، کلیه سپرده گذاران تا سقف ۳۰ میلیون ریال می توانند بدون توجه به زمان بندی اعلام شده پس از مراجعه اولیه به یکی از شعب تعاونی اعتبار ثامن الحجج جهت اخذ گواهی های لازم، به شعب بانک پارسیان، مراجعه کنند.

این گروه دیگر برای مراجعه به شعب بانک پارسیان و دریافت مبالغ خود نیازی به رعایت زمانبندی و مراجعه بر اساس آخرین عدد کد ملی خود ندارند. به عبارتی دیگر گزینه کد ملی برای سپرده‌گذاران تا سقف سه میلیون تومان حذف شده است. همچنین فعلا زمان پایانی برای این گروه تعریف نشده و می توانند تا اعلام مجدد، برای دریافت به شعب بانک پارسیان مراجعه کنند.

واجدین شرایط باید با مراجعه به شعبه مربوطه تعاونی اعتبار ثامن الحجج و دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و گواهی، از تاریخ‌های اعلام شده به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند. در عین حال که در صورت عدم مراجعه در تاریخ‌های مشخص شده، این امکان در تاریخ‌های بعدی نیز وجود خواهد داشت.


کد مطلب: 41283

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/41283/خبر-تازه-سپرده-گذاران-ثامن-الحجج-حذف-کد-ملی-یک-گروه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com