سپرده گذاران منتظر تصمیم نهایی بانک مرکزی درباره موسسه ثامن الحجج هستند

25 دی 1394 ساعت 12:05

اخبار بانک: در میان سکوت بانک مرکزی و موسسه ثامن الحجج (ع)، مشخص نیست سپرده گذاران تا چه زمانی باید منتظر اقدامی عملی برای حل مشکل خود باشند.


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بحران کمبود نقدینگی در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)به اوج خود رسیده و حتی برخی از اخبار حکایت از انسداد حساب های این موسسه در تمامی بانک ها و موسسات دارد که این امر نشان دهنده اتمام حسابرسی از این موسسه است با این حال بانک مرکزی همچنان سیاست سکوت را در برابر مشکلات سپرده گذران اختیار کرده است.

در دولت یازدهم سیاست ساماندهی موسسات فاقد مجوز با هشدار از سوی نهاد های بالادستی و مدیران بانک مرکزی در حال انجام است.

نکته ای که همچنان سپرده گذاران این موسسه را عذاب داده انتشار اسناد و مصاحبه های گاه و بیگاه برخی نمایندگان مجلس و سایر دست اندرکاران بی ارتباط با بانک مرکزی و موسسه است.

در حال حاضر هیچ کس نمی داند روند اعطای مجوز یا حتی ادغام به این موسسه که حدود ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد به کجا رسیده و چه مدت طول خواهد کشید.

مشخص نیست آیا بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات اعتباری منتظر رخ دادن معجزه ای درباره موسسه ثامن الحجج است؟

بهتر است بانک مرکزی این سکوت را کنار گذاشته و حداقل با درج اطلاعیه ای اعلام کند که چه خواسته های از مدیران موسسه ثامن الحجج دارد و مدیران موسسه نیز چه اقداماتی باید انجام بدهند.


کد مطلب: 40652

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/40652/سپرده-گذاران-منتظر-تصمیم-نهایی-بانک-مرکزی-درباره-موسسه-ثامن-الحجج-هستند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com