عدم افزایش مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده

17 آذر 1394 ساعت 14:56


رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن رد خبر برکناری‌اش، اعلام کرد: مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده افزایش نمی‌یابد و همچنین در پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور پیش‌بینی رشد مالیات‌ها از پیش‌بینی رشد مالیات‌های امسال کمتر است.

به گزارش ایسنا، علی عسکری امروز - سه‌شنبه - در حاشیه چهارمین اجلاس سراسری اتاق اصناف ایران درباره اخبار منتشر شده مبنی بر برکناری‌ یا استعفا از سمتش اظهار کرد: هیچ استعفایی ندادم و همچنان با عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی مشغول به کار هستم.

وی در مورد فرد جایگزین معرفی‌شده برای سازمان امور مالیاتی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، توضیح داد: رسانه‌ها این موضوعات را منتشر می‌کنند و شاید هم دروغ باشد ولی هیچ صحبتی از برکناری بنده به میان نیامده و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد حتما فقط یک تصمیم خواهد بود.

رئیس سازمان امور مالیاتی همچنین در مورد سیاست‌های مالیاتی در بودجه ۱۳۹۵ تاکید کرد: قرار نیست نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آتی افزایش یابد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در عین حال بیان کرد: در پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور پیش‌بینی رشد مالیات‌ها از پیش‌بینی رشد مالیات‌های امسال کمتر است.

وی اظهار کرد: تاکنون که حدود هشت ماه از سال می‌گذرد ۸۳ درصد اهداف مالیاتی بودجه محقق شده که نشانگر آن است که سازمان براساس نبض اقتصاد مالیات دریافت کرده است.


کد مطلب: 39754

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/39754/عدم-افزایش-مالیات-ارزش-افزوده-سال-آینده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com