شرکت راضی، سپرده گذار هم راضی؛

با سپرده موسسه میزان واحد تجاری پیش خرید کنید!

18 مهر 1394 ساعت 8:31

اخبار بانک: با سپرده موسسه مالی و اعتباری میزان می توانید واحد های تجاری پیش خرید کنید!


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، یکی از شرکت های سرمایه گذاری در مشهد در اقدامی جالب عنوان کرده واحد های تجاری خود را در قبال سپرده های موسسات مالی و اعتباری به فروش می رساند.

بر اساس آگهی تبلیغاتی که در یکی از روزنامه کثیر الانتشار استان خراسان رضوی منتشر شده است سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری می توانند واحد تجاری پیش خرید کنند.

در آگهی تبلیغاتی اینگونه آمده است:

"فرصتی استثنایی... فروش یا معاوضه تعدادی محدود واحد تجاری در حال ساخت با سپرده موسسات مالی- مهلت: یکم مهرماه تا پایان مهر ماه – آدرس ... تلفن..."



خبرنگار ما برای پیگیری موضوع به تلفن این شرکت تماس گرفته و اطلاع پیدا کرد که این شرکت حاضر است سپرده موسسه مالی و اعتباری میزان را با کسر ۱۰ درصد اصل مبلغ پذیرش کند.

البته این بدان معنی نیست که شخص سپرده گذار با دادن سپرده و کسر ۱۰ درصد همین ابتدا به پول خود برسد بلکه باید از شرکت فوق سهام خریداری کند.

این شرکت زمینی در یک منطقه ییلاقی مشهد دارد و در حال فروش سهام برای این مجموعه خود است و خریدار می تواند به جای پرداخت وجه نقد سپرده موسسه را با کسر ۱۰ درصد برای موسسه میزان به شرکت واگذار کند.

شرکت نیز متعهد می شود در قبال فروش سهام، سودی معادل ۱۸ درصد به سپرده گذار تا مدت یک سال پرداخت نماید و پس از یک سال نیز در صورت تمایل می تواند در خواست مطالبه وجه کند.

با توجه به اینکه در ۱۰ ماهه اخیر سپرده گذاران موسسه فوق به شدت اذیت شده اند می توان گفت با این اقدام شرکت سرمایه گذاری در صورتی که از اعتبار مناسبی نیز برخوردار باشد هم شرکت فروشنده سهام و هم سپرده گذاری که می خواهد در این منطقه خوش آب و هوای مشهد سرمایه گذاری کند راضی خواهند شد.


کد مطلب: 38039

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/38039/سپرده-موسسه-میزان-واحد-تجاری-پیش-خرید-کنید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com