حمایت بانک قرض الحسنه مهر از نیازمندان

12 شهريور 1394 ساعت 15:15

اخبار بانک: مشاور وزیر اقتصاد گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.


به گزارش اخبار بانک، سیامک دولتی در نشست صمیمی با مشاور وزیر اقتصاد ضمن معرفی سبد محصولات و تشریح طرح های تسهیلاتی بیان داشت: در اسلام آیات و روایات متعددی مسلمانان را به اهتمام در امور اجتماعی و انفاق، احسان، زکات و قرض الحسنه سفارش می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: رفع مایحتاج ضروری و توانمندسازی نیازمندان یکی از محور های اهتمام بر امور مسلمین است که تأثیر زیادی در ایجاد همبستگی و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

مصطفی خسروی مشاور وزیر در این خصوص اظهارداشت: مطمئناً برقراری عدالت، رفع فقر، فساد و ایجاد همبستگی و الفت میان افراد جامعه، با حل مشکلات مادی و معنوی اقشار مختلف میسر می گردد.

وی ادامه داد: سفارش به حل مشکلات اقشار ضعیف و تأمین نیازهای مسلمانان به عنوان وظیفه ای الهی به عهده هر فرد، جامعه و دولت گذاشته شده که در آن نباید هیچ چشم داشت مادی در نظر گرفته شود.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: چنانچه مردم در انجام کار خیر به یاری یکدیگر بشتابند، بنیان های جامعه هرچه بیشتر مستحکم شده و میزان ارتکاب به جرم و تخلفات مالی یا اداری کاهش می یابد.

نماینده وزیر در ماده ۳۴ قانون رسیدگی به تخلفات اداری تصریح کرد: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران با فعالیت در زمینه های تخصصی قرض الحسنه بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.


کد مطلب: 37016

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/37016/حمایت-بانک-قرض-الحسنه-مهر-نیازمندان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com