۰
۲
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
مردمی که به امید خانه دار شدن همچنان بلاتکلیف مانده اند

بانک مسکن وام 985 واحد مسکونی مهر استان قم را نمی دهد+سند

اخبار بانک: بانک مسکن برخلاف قول و وعده های دولت تدبیر و امید و وزیر راه مبنی بر تکمیل پروژه های مسکن مهر، از پرداخت وام 25 میلیون تومانی به 985 واحد در استان قم امتناع می کند.
بانک مسکن وام 985 واحد مسکونی مهر استان قم را نمی دهد+سند
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، مسکن مهر با تمام خوبی و بدی هایش و نقاط قوت و ضعف هایش،بسیاری را خانه دار کرد.هر چند که به قول مسوولان دولت فعلی این طرح بانک مسکن را یکی از بدهکارترین بانک های کشور کرده است.

اما با گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم،بسیاری از پروژه های این طرح در استان قم با وجود پیشرفت فیزیکی آن هم با آورده نقدی از سوی مشارکت کنندگان و مردم به دلیل امتناع بانک مسکن در اعطای تسهیلات بلاتکلیف مانده است.

جمعی از اعضا  تعاونی مسکن مهر سازمان نظام مهندسی قم با امضای نامه ای خواستار رسیدگی به وضعیت خود از سوی دولت و بویژه بانک مسکن شده اند.

این افراد مدعی شده اند که این پروژه با 30 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تمامی این موضوع نیز با آورده نقدی اعضا حاصل شده است.حال ادامه و تکمیل آن، نیازمند اعطای وام 25 میلیون تومانی به 985 واحد این پروژه از سوی بانک مسکن است.

نکته جالب اینکه در یکی از نامه های قائم مقام وزارت راه و شهر سازی که خطاب به " بت شکن " مدیر عامل بانک مسکن ارسال شده است،خواستار همکاری بانک مسکن با این تعاونی طبق صورت جلسه شانزدهم مهر ماه سال 93 که به تائید وزیر راه نیز رسیده، شده است.

اما تاکنون بانک مسکن به این نامه و درخواست اعضای این تعاونی جواب مثبتی نداده است.







https://akhbarbank.com/vdcamyne.49nie15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
ظاهرا بانک مسکن باید اعلام ورشکستگی بکنه
Iran, Islamic Republic of
این دولت تابحال چه کار مثبتی کرده است که این دومینش باشد ؟!

انشاء الله در انتخابات آینده به اینان نشان خواهیم داد که یک من ماست . چقدر کره دارد !!!
تازه ترین اخبار