پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1394 ساعت 18:54

اخبار بانک: نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.


به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز را بهانه و فرصت مغتنمی برای بزرگداشت خدمات جامعه خبری کشورمان دانست و اظهار داشت: ۱۷ مرداد در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی است که برای اطلاع رسانی و آگاه سازی آحاد جامعه در پیگیری و اعلام رویدادها، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند .

دکتر صادق در ادامه اضافه کرد: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند . ۱۷ مرداد در واقع روز گرامیداشت تلاش های بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می زنند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی گفت: حرفه خبرنگاری کاری سخت و دشوار است، چرا که تهیه اخبار موثق و قابل اطمینان در عصر حاضر بسیار طاقت فرسا است که نیازمند شکیبایی و تحمل دشواری هاست .

دکتر صادق، روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران،خبرنگاران، دبیران، سردبیران، مدیران مسئول رسانه های گروهی، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و برای آنان آرزوی سرافرازی ، تداوم فعالیت و توفیق کرد .


کد مطلب: 36219

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/36219/پیام-تبریک-مدیرعامل-بیمه-دانا-مناسبت-روز-خبرنگار

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com