۰
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴

آغاز پرداخت سود سهام بانک سینا

اخبار بانک: پرداخت سود سهامداران بانک سینا آغاز شد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک که روز دوشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری برگزار شد، سهامداران حقیقی با مراجعه به هر یک از شعب بانک سینا در سراسر کشور می توانند نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، هر یک از سهامداران حقیقی با مراجعه به شعب بانک سینا و ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه به همراه تصویر آن (وکلای سهامداران با ارائه اصل و رونوشت وکالتنامه خود) می توانند سود سهام خود را دریافت کنند.

این گزارش می افزاید: سود سهامداران حقوقی بانک که دارای مانده مطالبات سنواتی هستند نیز با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره حساب و شماره شبای حساب اعلامی و آخرین آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای شرکت به مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک قابل پرداخت است.

سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۳ برای سهامداران حقوقی بانک هم با توجه به جدول زمانبندی پیشنهادی هیات مدیره از اول دی ماه و پس از ارائه مدارک یاد شده به مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک سینا پرداخت خواهد شد.

گفتنی است: پیرو مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا، سود هر سهم این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۳ مبلغ ۲۰۰ریال تعیین شد.
https://akhbarbank.com/vdchvznx.23n-6dftt2.html
تازه ترین اخبار