جوابیه " شرکت رامک خودرو " به یک خبر

سوال این است که مشتری از خودور درست اسفاده کرده است؟

گارانتی خودروی مشتری تمام شده بود

10 مرداد 1394 ساعت 12:42

اخبار بانک: در خودرو های مجهز به گیربگس اتوماتیک ، استفاده ناصحیح مصرف کننده می تواند آسیب های جدی و بعضا غیر قابل بازگشتی را به خودرو وارد نماید ؛ اکنون این سوال مطرح است : " آیا خریدار محترم از خودرو درست استفاده نموده اند ؟!!!"


شرکت رامک خودرو نسبت به خبر اخبار بانک در بخش با بینندگان با عنوان " خرج تعمیر ۲۱ میلیون تومانی خودروی " اکتیون " برای یک مشتری! " جوابیه ای ارسال کرده است که بدون هیچ دخل و تصرفی منتشر می شود.

ضمن عرض ادب و احترام ، عطف به خبر مندرج در آن پایگاه با کد مطلب ۳۵۸۸۷ مورخ سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ، پاسخ این شرکت ذیلا تقدیم حضور می گردد . خواهشمند است وفق قانون مطبوعات ، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی را به عمل آورند .


متن جوابیه
۱) خودروی جناب آقای قراگزلو پس از طی دوران گارانتی دچار ایراد فنی شده است ؛ طبیعی است در دوران وارانتی هزینه تعمیرات مرتبط با خودرو به عهده مشتری محترم می باشد که متاسفانه ایشان در متن ارسالی اشاره ای به این موضوع نکرده اند .

۲) اتفاقا عاملیت شرکت رامک خوردو در مشهد مقدس یکی از خوشنام ترین و معروف ترین فعالان صنعت خوردویی کشور می باشند که ده ها سال سابقه درخشان خانوادگیشان در این حوزه بر همگان هویداست ، لذا عرایض مشتری محترم در این خصوص مورد تردید می باشد .

۳) این شرکت و عاملیت مشهد چنانچه قصد خرج تراشی و تحمیل هزینه به مشتری گرامی را داشتند ، از همان ابتدا با اقدام و تعویض کامل گیربکس و دریافت وجه مربوطه پرونده را مختومه می کردند ولی با عنایت به دستور العمل های اکید مدیریت شرکت و رعایت حال مشتریان معزز ، همواره در فرایند عیب یابی خودرو تلاش می شود تا این مهم با کمترین هزینه صورت گیرد . در خصوص ایراد فنی خوردوی مربوطه نیز همین رویه مد نظر قرار گرفته است .

۴) در تمام دنیا مرسوم است برخی از عیوب کالاهای برخوردار از تکنولوژی بالا حتما در تعمیرگاه های مرکزی مربوطه بررسی شده و نمی توان آن را دلیل بر ضعف شبکه خدمات دانست . با اندکی تعمق ، مثال های متعددی را می توان در این خصوص ارائه نمود . لذا متهم نمودن عاملیت با سابقه این شرکت به نداشتن تجهیزات و دانش کافی بی انصافیست .

۵) خریدار خودرو در عراضیشان ادعا نمدند که خودرو در تعمیرگاه مرکزی ابتدا با هزینه ۵/۳ میلیون تومان تعمیر شده ولی پس از تست و بروز مشکل مجدد ، هزینه ۲۱ میلیون تومانی به ایشان تحمیل شده است . در این خصوص اشعار می دارد بر اساس رویه موجود به منظور تست کامل لازم است ، در برخی موارد ، خودرو بیش از ۵۰ کیلومتر مورد آزمایش قرارگیرد و این مستلزم کسب مجوز از مالک خودرو می باشد . لذا از ایشان دعوت شد تا در حضور خودشان ، خودرو مورد آزمایش و تست قرار گیرد و چنانچه عیب مرتفع نشده باشد ، آنگاه براساس دستور العمل های Work shop Manual اقدامات بعدی صورت گیرد . قرارداد منعقده با ایشان نیز پس از همین آزمون صورت گرفته و کاملا بر اساس رویه ی همه شرکت های مشابه میباشد .

۶) اساسا در خورویی با پیچیدگی ها تکنولوژیک ، نمی توان ادعای ساخت و عرضه کالایی صد در صد کامل و بی عیب را داشت و بهترین برندهای دنیا نیز در این خصوص مستثناء نیستند . علیهذا در خودرو های مجهز به گیربگس اتوماتیک ، استفاده ناصحیح مصرف کننده می تواند آسیب های جدی و بعضا غیر قابل بازگشتی را به خودرو وارد نماید ؛ اکنون این سوال مطرح است : " آیا خریدار محترم از خودرو درست استفاده نموده اند ؟!!!"

۷) این شرکت هیچگاه و در هیچکدام از تبلیغات خود از عبارت " قلب تپنده بنز " استفاده ننموده است و این مورد مربوط به شرکت دیگری می باشد !

۸) با تمام این تفاصیل گروه صنعتی رامک خودرو منتهای سعی خود را در راستای ارائه خدمات متعالی به مشتریان خود خواهد نمود و امید است روزی خاطرات ناخوشایند این عزیز گرامی تبدیل به شهدی با حلاوت گردد . انشاءا...

با سپاس
شقایق متین
مسئول CRM شرکت رامک یدک


کد مطلب: 35957

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/35957/سوال-این-مشتری-خودور-درست-اسفاده-کرده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com