اختصاصی/

موسسه " ثامن " وارد مرحله نهایی اخذ مجوز از بانک مرکزی شد

13 تير 1394 ساعت 10:46

اخبار بانک: موسسه اعتباری ثامن در راستای سیاست‌های بانک مرکزی و دستیابی به موافقت بانک مرکزی با پیاده‌سازی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره تمام تلاش خود را به‌منظور تسریع در فرایند صدور مجوز انجام داده است .


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک» به نقل از منابع آگاه، مدیران موسسه اعتباری با برگزاری جلسات متعدد با بانک مرکزی و ارائه گزارشی کامل از روند فعالیت‌های موسسه از جذب منابع،مصارف و پرونده‌های حقوقی با شفاف‌سازی هر چه تمام و به جهت ایجاد فضای اعتماد از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

بنا به اظهار مدیران موسسه اعتباری ثامن توان مالی موسسه ثامن قابل‌اتکا و درخور توجه و قابل‌رقابت با مؤسسات و بانک‌های کشور است که آمار و میزان ارائه تسهیلات خرد و کلان به مراجعه‌کنندگان مؤید همین امر است.

همچنین با توجه به اینکه سپرده قانونی نیز از سوی موسسه نزد بانک مرکزی تودیع شده است. با توجه به سابقه همکاری نزدیک موسسه اعتباری با بانک مرکزی و رفع موانع صدور مجوز و هماهنگی با دستورالعمل‌های ابلاغی ، تعامل خوب و سازنده‌ای با بانک مرکزی برقرار کرده‌اند که درنهایت با برداشته شدن گام‌های نهایی به نظر می‌رسد این موسسه نیز وارد مرحله نهایی اخذ مجوز از بانک مرکزی شده است.

گفتنی است موسسه اعتباری ثامن با ظرفیتی در حدود شش هزار نیروی انسانی جوان و متخصص علاوه بر اقدامات پیش‌گرفته از طریق بومی‌سازی بستر خدمات IT، مرکز کال سنتر ، خدمات داده پشتیبان و COR BANKING قدمی مطمئن در راستای حفظ اطلاعات مشتریان و عدم نیاز به نرم‌افزارها و تجهیزات وارداتی برداشته است .


کد مطلب: 35141

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/35141/موسسه-ثامن-وارد-مرحله-نهایی-اخذ-مجوز-بانک-مرکزی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com