سود سپرده‌های میزان تا پایان سال ۹۳ پرداخت می‌شود

10 تير 1394 ساعت 17:17

اخبار بانک: مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: از پرداخت سود سپرده‌های سپرده‌گذاران میزان تا پایان سال ۹۳ خبر داد.


به گزارش «اخبار بانک» به نقل از تسنیم، محمدرضا موفق اظهار داشت: سود این سپرده‌ها قرار بود تا بهمن‌ماه سال گذشته پرداخت شود اما با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد که سود این سپرده‌ها تا پایان اسفندماه سال گذشته لحاظ و پرداخت شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: استانداری‌های سه استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی مکاتباتی را با بانک مرکزی انجام داده‌اند که بر اساس آن آخرین تاریخ پرداخت سود سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان، تاریخ انحلال این موسسه یعنی سوم خردادماه امسال باشد که این اقدام در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: بر این اساس همچنین تلاش می‌شود پس از اتمام تسویه‌حساب با تمامی سپرده‌گذاران این موسسه مالی و اعتباری منحل شده، درصورتی‌که مبلغی در حساب هیئت تسویه باقی ماند این مبلغ نیز متعلق به سپرده‌گذاران باشد و بین آن‌ها بر اساس میزان سپرده تقسیم شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: این موضوع در دست پیگیری است و نتیجه آن در سفر مدیران کل امور اقتصادی استانداری‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی که طی این چند روزبه تهران انجام می‌گیرد مشخص می‌شود.


کد مطلب: 35077

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/35077/سود-سپرده-های-میزان-پایان-سال-۹۳-پرداخت-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com