۰
۹
اخبار بانک: معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد با تأکید بر لزوم حمایت از تولید داخل طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از اعطای کارت اعتباری به متقاضیان خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: آخرین رایزنی‌ها با بانک مرکزی انجام شد و در مراحل نهایی اخذ مجوز هستیم.
معاون بانک مهر اقتصاد: در مراحل نهایی اخذ مجوز هستیم
به گزارش «اخبار بانک»، حمیدرضا نجف‌پور امروز در نشست خبری اظهار داشت: درحال حاضر تورم از نرخ بالا به رقم‌های نسبتاً مطلوبی رسیده است، به‌ دلیل مدیریت نقدینگی تورم هم مدیریت شد، اما با کاهش نقدینگی تقاضای خرید کالا هم کاهش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه بانک به‌عنوان شبکه پولی باید در خدمت اقتصاد باشد، اضافه کرد:‌ آخرین رایزنی‌ها با بانک مرکزی درحال انجام است و در مراحل نهایی اخذ مجوز بانک شدن هستیم.

معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد بیان کرد: در حال حاضر ۱۲.۲ میلیون نفر مشتری و ۱۴.۵ میلیون حساب داریم ضمن آنکه ۷۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ میلیون و ۵۵۶ هزار متقاضی پرداخت کرده‌ایم.

وی به طرح کارت اعتباری بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید داخل اشاره کرد و گفت: طی توافق با تولیدکنندگان داخلی، برای خرید کالاهایی که آنها تولید می‌کنند با مشخصه‌هایی که به تفاهم رسیده‌ایم (نوع کالا و میزان قیمت)، به متقاضیان کارت اعتباری خرید آن کالا‌ها ارائه می‌شود.

نجف‌پور با بیان اینکه در این طرح درواقع اعتبار در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این پروژه را به‌صورت پایلوت با مجموعه گروه صنعتی انتخاب آغاز کرده‌ایم، اما درحال توسعه هستیم و در این باره با ۲۵ تولیدکننده داخلی مذاکراتی داشته‌ایم.

وی اصلاح الگوی مصرف و بهره‌مندی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را از مزایای این طرح برشمرد و گفت: کاهش هزینه خرید برای مصرف‌کننده از دیگر مزایای آن است.

معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد ‌بیان کرد: این تسهیلات در ارقام ۵ و ۱۰ میلیون تومانی ارائه می‌شود و سقف بازپرداخت آن ۲۵ ماهه است.

نجف‌پور با بیان اینکه این تسهیلات فعلاً در حوزه لوازم خانگی ارائه می‌شود، ‌اظهار داشت: این طرح از حدود ۲ سال پیش به‌ صورت پایلوت اجرا شد که لازم بود در این مدت ارتباطات شبکه خود و تولیدکننده را بررسی می‌کردیم و به نقاط اطمینان می‌رسیدیم.

وی بیان کرد: همچنین طی همکاری با سازمان بسیج، در قالب اقتصاد مقاومتی طرحی را اجرا کرده‌ایم که در حوزه اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دامپروری و صنایع کوچک تبدیلی است.

معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد گفت: در این طرح به کسانی که در قالب اقتصاد مقاومتی و حوزه مذکور فعالیت می‌کنند، کارت مرابحه ارائه می‌شود.

نجف‌پور بیان کرد: با حمایت سازمان بسیج ۳۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه‌های مذکور با نرخ سود ۱۶ درصد ارائه می‌شود و مابه‌التفاوت سود توسط سازمان بسیج پرداخت می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcjtmet.uqexxzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
مریم
میزان هم توی این مراحل بود که به لطف مشتریان عزیز و مسوولین خردمند منحل شد و کارمندها هم شرمنده ی زن و بچه شدن. خدا رو خوش میاد توی این ماه عزیز این بلا رو سرمون آوردین. من از حقم نمیگذرم. لطفا چاپ کن.چون دیگه زورمون به جایی نمیرسه
عباس
شما قبل از اینکه از مشتریان انتقاد کنید باید از مدیریت افتضاح در موسسه میزان و همچنین از مقامات بانک مرکزی انتقاد کنید. مشتری که گناهی نکرده. وقتی میبینه که پولش در خطره میخواد به هر قیمتی شده به پولش برسه. سئوال این است که چرا مدیران محترم میزان وام های هنگفت دادن. لطفآ به مشتری ایراد نگیرید
مریم
همچین میگی مدیریت نادرست که انگار هیچ جا ایراد نداشت و فقط میزان منشا تمام مشکلات کشور بود
اصلا تو این مرحله نبود
میزانی
خواهرم!میزان همیشه میزان است،حتی اگر منحل شود،یاد و خاطره اش همیشه در قلب ماست
ALI
Iran, Islamic Republic of
الان دو سال است که تابلو بانک وبردین بالا دریغ از دریافت مجوز پارسال گفتند تا آخر سال مجوز میگیریم الان سال 94 هم داره تموم میشه میگید نکنه ما سپرده گذاران را هم به خاک سیاه بنشانید مثل موسسه میزان
همه جا وام خرید خودرو میدن اما یکی به فکرما نیست وام خرید موتور سیکلت بده که بتونیم یک وسیله داشته باشیمshahin_7kl_68@yahoo.com
حالا سه چهارساله تومرحله نهای دریافت مجوزید چه جوریه این مرحله تمومی نداره
Iran, Islamic Republic of
من خودم از سپرده گزاران بانک مهر اقتصاد هستم .درسته هنوز مجوزش نهایی نشده ولی خداوکیلی همیشه جوابگوی تعهداتش بوده و هست . به نظر من فقط داشتن نام بانک مهم نیست پاسخگویی مهمه .
تازه ترین اخبار