یک یادداشت و صدها نظر؛

مسئولان؛ صدای اعتراض کارمندان موسسات مالی و مردم را شنیدید؟

8 خرداد 1394 ساعت 12:47

اخبار بانک: آقایان مسئول، آیا صدای اعتراض صدها کارمند و هزاران سپرده گذار موسسات مالی و اعتباری به اصطلاح شما غیر مجاز را شنیدید؟


اخبار بانک: سه روز پیش یادداشتی در پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک با عنوان "مراقب بیکاری کارکنان موسسات مالی و اعتباری " لینک خبر منتشر شد.

در این یادداشت از مسئولان اقتصادی دولت تدبیر و امید از جمله رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی و سایر دستگاههای درگیر خواسته شده بود فکری به حال کارکنان و سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز کنند.

پس از درج این گزارش سیل نظرات و پیشنهادات و درد دلهای کارکنان موسسات مالی و اعتباری که هنوز نتوانسته اند مجوز نهایی خود را از بانک مرکزی دریافت کنند سرازیر شد.

در این بین بسیاری از آنها ضمن تشکر از اخبار بانک بابت درج چنین یادداشتی از مسئولان امر تقاضا کردند پیش از هرگونه تصمیم در خصوص سرنوشت موسسات مالی و اعتباری در حال اخذ مجوز فکری به حال کارکنان این موسسات داشته باشند.

در برخی از نظرها آمده بود استرش و فشار بسیاری بر کارکنان و مردم وارد شده و برخی دیگر نیز اعلام کرده بودند از گزینش نهایی آنها برای استخدام در موسسه مالی و اعتباری انجام شده اما بدلیل مشکلات بوجود آمده چند صباحی است که سردرگم و معطل مانده اند.

برخی دیگر نیز ضمن نگرانی شدید از آینده کاری خود با توجه به سن بالا عنوان می کردند نمی توانند در آزمون های بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز به جهت بالا رفتن سن پذیرش شوند.

همچنین در برخی نظرات نیز سپرده گذاران موسسه میزان با کارمندان این موسسه ابراز همدردی و برخی نیز اعلام کردند با این مشکل کارکنان موسسه خواهند فهمید بر سپرده گذاران چه گذشته است تا با مشتریان برخورد بهتری داشته باشند.

درج این تعداد نظر و پسندیدن ها و نپسندیدن های بازدیدکنندگان پایگاه اخبار بانک تقریبا بی نظیر بوده و باید درباره آن بیش از پیش تفکر شود.

ضمن احترام به همه نظرات ثبت شده و درج آنها نکته حائز اهمیت این است امیدواریم مسئولان بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید نیم نگاهی به این نظرات داشته باشند تا بهترین تصمیم درخصوص آینده کاری و شغلی کارمندان موسسات مالی و اعتباری و خانواده های آنان بگیرند.


کد مطلب: 34100

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34100/مسئولان-صدای-اعتراض-کارمندان-موسسات-مالی-مردم-شنیدید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com