قائم مقام مدیر عامل موسسه ميزان:

با کارمندانی که رفتار نامناسب با ارباب رجوع دارند برخورد می شود

6 ارديبهشت 1394 ساعت 11:49

اخبار بانک: قائم مقام مدیر عامل موسسه اعتباری میزان با اشاره به اینکه کارمندان و مدیران این نهاد باید بهترین برخورد را با ارباب رجوع داشته باشند گفت: با کارمندان خاطی که برخورد نامناسب داشته باشند، برخورد می شود.


به گزارش «اخبار بانک»، حمیدرضا رشیدی در جمع مدیران شعب مشهد موسسه اعتباری میزان افزود: با توجه به اقداماتی که در جریان است و با مساعدت مسئولان کشوری و استانی افق موسسه با عنایات الهی روشن است.

وی گفت: علیرغم عصبانیت برخی سپرده گذاران از تاخیر در پرداخت ها، کارمندان باید با روی گشاده با سپرده گذاران خود برخورد کنند و اگر توهین هم می شنوند نباید برخورد نامناسب صورت گیرد.

وی از تغییرات منابع انسانی و ساختاری در سطح موسسه و شعب خبر داد و گفت: برخی جابجایی ها و عزل و نصب ها طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت تا امورات مردم روان تر انجام شود.

رشیدی بر پایداری و مقاومت کارمندان صف و ستاد در مواجهه با مشکلات پیش آمده تاکید کرد و گفت: زحمات شبانه روزی کارمندان میزان طی سه ماه گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست و ما قدردان این زحمات هستیم اما تغییرات در سطوح مختلف کارمندان و مدیران اجتناب ناپذیر است.

وی بر استفاده از خرد جمعی در پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: می دانم که شما شرایط سختی در ماه های گذشته داشته اید اما به لطف حضرت حق و استعانت از ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از این مرحله عبور خواهیم کرد و میزان سربلندتر از همیشه به کار و فعالیت مالی و بانکی خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: بحران به وجود آمده برای میزان یک معضل نیست بلکه می تواند یک فرصت و عامل پیشرفت نیز باشد به شرطی که از این فرصت به خوبی استفاده کنیم واصلاحات لازم را بر اساس استاندارد های لازم تحت نظارت بانک مرکزی انجام دهیم و توسعه متوازن را در موسسه به اجرا در آوریم .

وی بر اجرای طرحهای تامین نقدینگی و مدیریت ریسک در موسسه تاکید کرد و گفت: با شناسائی مشکلات و نارسائی ها و ارائه راهکارهای منطقی به زودی عوامل بروز مشکلات شناسایی و با طرح های متنوع که در دست بررسی و اقدام داریم مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: ورع و پرهیزکاری، تلاش و دوری از انحراف ها و پایداری در برابر مشکلات در شرایط کنونی از اهم مواردی است که باید کارمندان صف و ستاد آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی در پایان بر وصول مطالبات معوق تاکید کرد و گفت: نهادهای مسئول در این خصوص پشتیبان ما برای وصولی های موسسه می باشند.

در پایان این جلسه دو ساعته، روسای شعب دیدگاه های خود را مطرح کردند.


کد مطلب: 33179

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/33179/کارمندانی-رفتار-نامناسب-ارباب-رجوع-برخورد-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com