ارایه خدمات در شعب میزان رو به بهبود است

5 ارديبهشت 1394 ساعت 14:17

اخبار بانک: با خروج از تعطیلات زمستانی بانک ها و آغاز کار و فعالیت در سال جدید، ارائه خدمات در سطح شعب موسسه میزان رو به بهبود است.


گزارش میدانی اخبار بانک از مشهد حاکی از آن است از ابتدای سال جاری با تزریق نقدینگی تدریجی به شعب و پرداخت موارد ضروری و نیز پرداخت حواله سامانه توافقات این موسسه که از ۱۵ فروردین ماه جاری صورت می گیرد، مراجعات مردم روز به روز به حالت عادی بر می گردد.

هم اکنون ۱۰۰ شعبه موسسه میزان در خراسان بزرگ، روزانه مبالغی را در قالب پرداخت درصدی از سود، سامانه توافقات و نیز موارد ضروری پرداخت می نمایند که این اقدام باعث اطمینان خاطر نسبی سپرده گذاران شده است .

البته در هفته گذشته و اوایل هفته جاری جمعی از سپرده گذاران در مقابل سرپرستی این موسسه در مشهد برای دریافت سپرده هایشان مراجعه و اقدام به تجمع کرده بودند که از طریق مذاکره با انها و تدبیر لازم تجمعات به اتمام رسیده است.

یک مقام مسئول در موسسه میزان گفت: پاسخ گویی به مشتریان فقط از طریق شعب افتتاح کننده حساب انجام می شود . لذا مراجعه به سرپرستی موسسه بی مورد است.

وی گفت: بر اساس نوبت سامانه توافقات، همه پرداخت ها بر اساس نوبت دهی انجام شده از ۱۵ فروردین ماه روزانه و طبق تاریخ تعیین شده انجام می شود.


کد مطلب: 33154

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/33154/ارایه-خدمات-شعب-میزان-رو-بهبود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com