حمید رضا رشیدی قائم مقام جدید میزان شد

تغییرات در سطح کلان مدیریتی موسسه میزان کلید خورد

29 فروردين 1394 ساعت 14:10

اخبار بانک: قائم مقام جدید مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان در جمع مدیران ستادی این موسسه گفت : موسسه میزان در بین موسسات بانکی تا کنون عملکرد سالمی داشته است و از این مرحله حساس گذر خواهد کرد.


به گزارش «اخبار بانک»، حمیدرضا رشیدی گفت : با اتکال به خداوند و با مدیریت جدید و تیم مشاوران که در اختیار گرفته ایم سعی می کنیم بحران پیش آمده برای میزان که ناشی از کمبود نقدینگی است را مهار کنیم.

قائم مقام مدیرعامل موسسه با اشاره به شرایط اقتصادی که گاهی متاثر از جو روانی است گفت : چه بسا این جو روانی که برای میزان پدید آمده برای هر موسسه و بانکی پدید می آمد شرایط فعلی میزان را داشت .

وی افزود : توجه به مدیریت ریسک و مواجهه با تهدیدات در شرایط حاضر بسیار مهم است.

وی گفت : با توجه به منابع بزرگی که در اختیار موسسه است مشکل موسسه میزان کمبود نقدینگی است نه چیزی دیگر و این مشکل با برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی و پایداری و نیز پیگیری وصول مطالبات حل خواهد شد.

رشیدی گفت : خط قرمز موسسه میزان پایبندی به شرع مقدس ، قانون و ولایت مداری است و همه تلاش ما همچون گذشته این است که کارها را از مسیر صحیح به پیش ببریم.

قائم مقام جدید مدیرعامل موسسه میزان گفت : سیاست موسسه رعایت حقوق ذینفعان از جمله سپرده گذاران ، سهامداران و استفاده کنندگان از تسهیلات است و همه تلاش خود را تحت نظارت بانک مرکزی بکار می بندیم تا مشکل حل شود و با عنایات حضرت حق دوباره موسسه به روزهای اوج خود برگردد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت : برخی با محدود کردن موسسات اعتباری می خواهند با فساد اقتصادی مبارزه کنند اما باید به این نکته توجه داشت که : نظارت ، کنترل و سیاست گذاری ، صحیح ترین راه حل برای مبازره با فساد است و بنگاه های اقتصادی تحت نظارت و مؤثر در این زمینه و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی برخورد خوب و پاسخگویی مناسب با مشتریان را از جمله مطالبات مدیریت از کارکنان ذکر کرد و گفت : باید توجه داشته باشیم اصل مهم " همیشه حق با مشتری است " نباید فراموش شود.

وی از مدیران عالی خراسان بویژه شورای تامین ، استانداران ، مقامهای قضائی و بانک مرکزی بابت مساعدتهای بعمل آمده جهت حل مشکل تشکر کرد و خواستار مساعدت بیشتر در این زمینه شد.

آقای رشیدی ضمن پوزش از مشکلات پدید آمده برای سپرده گذاران و تشکر از آنان ، از سپرده گذاران فهیم موسسه میزان خواست که با صبوری ، شرایط لازم را برای حل مشکل توسط تیم اجرایی جدید فراهم آورند و با آرامش ، فرصت را از بعضی از افراد سودجو بگیرند.

گفتنی است آقای رشیدی ازکارشناسان و مدیران خبره بانکی است که سمت هایی چون مشاور عالی رئیس کل و از مدیران کل بانک مرکزی بوده است.


کد مطلب: 32948

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32948/تغییرات-سطح-کلان-مدیریتی-موسسه-میزان-کلید-خورد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com