بیانیه موسسه اعتباری میزان درباره رخدادهای اخیر

یک بانک معتبر به میزان کمک نقدینگی می کند/سپرده ها در حال سود افزایی هستند

29 فروردين 1394 ساعت 11:34

اخبار بانک: موسسه میزان بیانه ای انتشار داده و در آن متذکر شده است که تنها مشکل موسسه میزان، کمبود نقدینگی است. سوال اینجاست، آیا اگر نامهربانی هایی که بر موسسه میزان روا داشته شده، در بزرگترین و قدیمی ترین بانکهای کشور نیز نمود می یافت، نتیجه چیزی جز این می توانست باشد؟


مشتریان گرامی؛با تقدیم سلام واحترام

همانگونه که شاهد هستید از اوایل بهمن ماه سال گذشته تا کنون مؤسسه اعتباری میزان با مشکلاتی در تأمین نقدینگی مواجه شده که این امر پرداخت وجوه برخی از مشتریان را با مشکل و تاخیر مواجه کرده است.

میزان، با حدود ۱۵ سال سابقه ، جزو موسساتی است که همواره زبانزد خاص و عام بوده و امروز با بیش از یکصد و ده شعبه، توانسته فرصت های شغلی خوبی برای هزاران نفر فراهم آورد و شما نیز در این موفقیت ها سهم بسزایی داشته و دارید.

همانگونه که می دانید، میزان در آستانه دریافت مجوز از بانک مرکزی، در یک حرکت ناجوانمردانه از سوی عده ای خاص مورد هجوم قرار گرفت. شایعه از یک شهر کوچک شروع و به سرعت توسط شایعه سازان، به سایر شهرهای استانهای خراسان، تسری یافت. انتشار این شایعات، باعث شد تا به یکباره میزان با درخواست شمار زیادی از مشتریان برای دریافت آنی وجوه و سپرده هایشان مواجه گردد.

روشن است با توجه به اینکه سپرده های مشتریان در قالب وام به بخشهای مختلف اعطا شده است، امکان دسترسی فوری به آن وجود ندارد و این موضوع برای تمام بانکها و موسسات مشابه صدق می کند. لذا با عنایت به این وضعیت که متاسفانه منجر به رنجش و نارضایتی بسیاری از مشتریان شده، نکات ذیل به استحضار می رسد:

۱ـ تنها مشکل موسسه میزان، کمبود نقدینگی است. سوال اینجاست، آیا اگر نامهربانی هایی که بر موسسه میزان روا داشته شده، در بزرگترین و قدیمی ترین بانکهای کشور نیز نمود می یافت، نتیجه چیزی جز این می توانست باشد؟
کدامین بانک و موسسه ای آمادگی آنی برای بازپرداخت سپرده تمامی سپرده گذاران خود را دارد؟ از این رو، شما مشتریان گرامی را دعوت به دوری از حرکتهای احساسی می کنیم و اطمینان می دهیم میزان، مشکل مالی ندارد و دارایی های آن در حد قابل توجهی است.

۲ـ به گفته مقامات استانی، کشوری و کارشناسان خبره بانکی که اکنون در حال مساعدت و همکاری با میزان هستند، هرگونه ایجاد تنش و ملتهب کردن فضا، جز اینکه تمرکز مدیران موسسه را از حل مشکل دور سازد، تاثیری در حل موضوع ندارد و اینگونه اقدامات تامین نقدینگی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

۳ـ طبق مذاکرات جاری، در آینده‌ نزدیک ، یکی از بانکهای معتبر کشور، با ما در تامین نقدینگی و پاسخگویی هرچه سریعتر به شهروندان مشارکت موثری خواهد کرد. همچنین تلاشهای دیگری برای تامین نقدینگی در جریان است که در آینده به ثمر می رسد.

۴ـ سپرده های شما به همان امنیت پیشین، در نزد این موسسه در حال سودافزایی است. ما همچنان، شفاف و صادق آماده پاسخ گویی هستیم. دستور اکید به تمامی شعب و کارمندان این بوده که همواره حق با مشتری است و باید با تمام توان، پاسخگو باشند.
۵ـ به منظور پاسخ دهی به اصلی ترین سوالی که ممکن است ذهن تمامی شما عزیزان را به خود مشغول کرده باشد، به اطلاع می رساند طبق برنامه ریزی های انجام شده عمر این بحران به پایان خود نزدیک است و تنها خواسته ما از شما در این مدت، شکیبایی و همراهی است که اگر غیر از این باشد، هرآنچه که ممکن است آینده روشن این موسسه را به خطر اندازد، شما را دیرتر به نتیجه مطلوبی که در انتظارش هستید، خواهد رساند.

۶ـ شما سپرده گذاران محترم، در طول سالیان طولانی همراهی با این موسسه، تجارب خوبی از سرمایه گذاری مطمئن در میزان و کسب سود برای سپرده های خود داشته اید. آیا امروز، همان روزی نیست که شما باید صبورانه همراه باشید تا این موسسه بتواند این دوران کوتاه گذار را به سلامتی سپری نماید؟

۷ـ امروز و در این برهه حساس از تاریخ ایران اسلامی، دشمنان از هیچ فرصتی برای وارد کردن ضربات خود فروگذار نمی نمایند. تجربه عمر پر خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که این دشمنان، همواره آماده هستند تا از هر آب گل آلودی ماهی گرفته و احساسات مردم را به نفع خود مصادره نمایند. نمونه این امر، گزارش دوشنبه شب یک شبکه معاند از وقایع رخداده در موسسه میزان بود به طوری که این شبکه با استفاده از برخی عناصر خود سعی در افزایش تنش و تهیه خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان داشته و دارند. از این رو، هوشیاری شما مشتریان گرامی نقشی به سزا در جلوگیری از تبدیل این بحران نه چندان بزرگ به یک معضل دارد.

۸ـ موسسه اعتباری میزان به تمامی سپرده گذاران، سهام داران، مشتریان و شهروندان محترم اطمینان می دهد که این موسسه یکی از قدرتمند ترین، توانا ترین و سالم ترین موسسات موجود در کشور است که به یاری خداوند متعال، در چارچوب یکی از راه حل های مطرح شده و در حال کارشناسی از بحران موجود عبور خواهد کرد،

در پایان ضمن عذرخواهی از مشتریان گرانقدر به عرض می رساند تلاش شبانه روزی هیات مدیره، مشاوران و تک تک نیروهای خدوم میزان بر این است که این دوران گذار با کمترین آسیب سپری شود و از آنجایی که این تلاشها در قالب برنامه های مدون در حال پیگیری می باشد، بی شک به زودی نتایج شیرین آن را همه سپرده گذاران مشاهده خواهند کرد.

دیروز ما یکی از پرتوان ها بودیم، امروز یکی از پر تلاشها هستیم و فردا در سایه حضرت حق و به لطف صبر و شکیبایی،شما عزیزان یکی از سربلندان خواهیم بود.

موسسه اعتباری میزان


کد مطلب: 32938

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32938/یک-بانک-معتبر-میزان-کمک-نقدینگی-می-کند-سپرده-حال-سود-افزایی-هستند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com