اطلاعیه بانک ملی درباره کسر کارمزد ارسال پیامک از حساب مشتریان

27 فروردين 1394 ساعت 12:12

اخبار بانک: بانک ملی اعلام کرد؛ با توجه به بهینه سازی سرویس ارسال پیام کوتاه ( ساپتا ) مقرر شد از ابتدای سال 1394 مبلغ (000ر100 ریال) به ازای هر حساب فعال به عنوان آبونمان یکساله ، ازحساب مشتریانی که از خدمات سامانه مذکور برخوردار می شوند ،کسر شود.


به گزارش «اخبار بانک»، بانک ملی در اطلاعیه ای اعلام کرد، به اطلاع مشتریان ارجمند بانک ملی ایران می رساند:
با عنایت به بهینه سازی سرویس ارسال پیام کوتاه ( ساپتا ) مقرر گردید از ابتدای سال ۱۳۹۴ مبلغ (۰۰۰ر۱۰۰ ریال) به ازای هر حساب فعال به عنوان آبونمان یکساله ، ازحساب مشتریانی که از خدمات سامانه مذکور برخوردار می گردند ،کسر می شود .

لذا از مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند تقاضا می نماید حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.

مشتریانی که برای تعدادی از حسابهای خود از این سامانه استفاده نموده و تمایل به لغو آن برای برخی از حسابهای خود داشته باشند ، الزاماٌ جهت غیر فعال نمودن سامانه برای حسابهای منتخب خود باید به شعبه مراجعه نمایند.

در مورد مشتریانی که پس از تاریخ فوق متقاضی استفاده از سرویس پیام کوتاه باشند ، آبونمان سالیانه به صورت سیستمی از حساب ایشان کسر خواهد شد.

شایان ذکر است کسر آبونمان سال ۱۳۹۴ سامانه ساپتا از کسانی که از گذشته عضو این سامانه بوده و تمایل به استفاده از این سامانه را از این پس نیز داشته باشند در پایان اردیبهشت ماه صورت گرفته و برای مشتریانی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند در زمان ثبت نام آبونمان یکساله از آنان اخذ خواهد شد.


کد مطلب: 32894

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32894/اطلاعیه-بانک-ملی-درباره-کسر-کارمزد-ارسال-پیامک-حساب-مشتریان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com