مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی:

بحث ادغام میزان پس از بررسی اموال و دارایی آن مشخص می شود

17 فروردين 1394 ساعت 15:53

اخبار بانک: مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی با اشاره به ادغام موسسه مالی و اعتباری میزان با بانک صادرات، خاطرنشان کرد: این مهم پس از بررسی اموال و دارایی‌های موسسه مالی و اعتباری میزان و مقدار مطالبات مردم مشخص می‌شود.


به گزارش «اخبار بانک» به نقل از ایسنا، محمد رضا موفق با اشاره به اینکه ۶۰ درصد سپرده‌های مردم استان در بانک‌های خصوصی و موسسات مالی اعتباری سپرده گذاری شده است، اظهار کرد: بنابراین عملا نمی‌توانیم بر روی این میزان از سپرده‌های مردم در حوزه‌های کشارزی، صنعت و دامپرری برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم در بانک‌های دولتی سپرده گذاری کنند، ادامه داد: به هر میزانی که مردم در بانک‌های دولتی سرمایه گذاری کنند به همان اندازه نیز آن سپرده در استان سرمایه‌گذاری شده و برای ایجاد اشتغال در طرح‌های مختلف استان هزینه می‌شود.

موفق تصریح کرد: مردم استان در موسسه مالی و اعتباری ۳۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، افزود: این در حالیست که فقط ۵۵۰ میلیارد ریال از این سپرده گذاری‌ها در قالب تسهیلات به مردم استان پرداخت شده بود و مابقی آن در خارج از استان سرمایه گذاری شده بود.

وی بیان کرد: در موضوع موسسه مالی و اعتباری میزان، برای مسئولان استان حفظ منافع مردم از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در اولویت قرار دارد.

موفق با اشاره به ادغام موسسه مالی و اعتباری میزان با بانک صادرات، خاطرنشان کرد: این مهم پس از بررسی اموال و دارایی‌های موسسه مالی و اعتباری میزان و مقدار مطالبات مردم مشخص می‌شود.


کد مطلب: 32579

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32579/بحث-ادغام-میزان-بررسی-اموال-دارایی-مشخص-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com