معاون نظارتی بانک مرکزی خبر داد:

موسسات اعتباري " نور " و " آرمان " مجوز می‌گیرند

بانک مهر اقتصاد هم مجوزدار می شود

28 اسفند 1393 ساعت 10:02

اخبار بانک: معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: تاکنون مجوز موسسات نور و آرمان محرز شده است به طوری که موسسه مالی و اعتباری نور تمام اقدامات لازم را انجام داده و به همراه موسسه آرمان پذیره نویسی خود را به اتمام رسانده اند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک شروع به کار می‌کنند.


به گزارش «اخبار بانک»، حمید تهرانفر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برخی موسسات برای قرار گرفتن در حوزه نظارت بانک مرکزی علاقه مندی نشان داده و ورود کرده‌اند، افزود: تصور ما این بود که تا پایان سال پنج موسسه مجوز دریافت کنند که تاکنون مجوز موسسات نور و آرمان محرز شده است به طوری که موسسه مالی و اعتباری نور تمام اقدامات لازم را انجام داده و به همراه موسسه آرمان پذیره نویسی خود را به اتمام رسانده اند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک شروع به کار می‌کنند.

به گفته وی یکی دو مورد دیگر موسسه مالی و اعتباری دیگر هم وجود دارد که به دقت در حال انجام امور خود در بانک مرکزی در اخذ مجوز هستند.

تهرانفر همچنین در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اقداماتي که براي رسيدگي به پرونده موسسات مالي متقاضي مجوز در بانک مرکزي صورت مي گيرد، بيان کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته در بانک مرکزي تعيين تکليف موسسات مالي متقاضي مجوز تا پايان سال انجام مي گيرد و با توجه به روند اداري طي شده از مجموع ۷ موسسه اي که متقاضي مجوز هستند، سه موسسه آرمان، نور و بانک مهر اقتصاد در مراحل پاياني اخذ مجوز هستند.

بر اساس اعلام معاون نظارتي بانکي مرکزي؛ مابقي موسسات مالي متقاضي دريافت مجوز با توجه به روند اداري پرونده آنان رسيدگي و پس از طي مراحل قانوني به جرگه موسسات مالي کشور افزوده خواهند شد.


کد مطلب: 32326

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32326/موسسات-اعتباري-نور-آرمان-مجوز-می-گیرند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com