۰
۹
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
اختصاصی/ بازی نرخ سود پایانی ندارد

نرخ سود ۲۲ درصد در پست بانک بصورت روزشمار یکساله! +عکس

اخبار بانك: بانک دولتی پست بانک سپرده سرمایه گذاری با نرخ ۲۲ درصد "روزشمار یکساله" در نظر گرفته و برای مشتریان خود افتتاح می کند!
نرخ سود ۲۲ درصد در پست بانک بصورت روزشمار یکساله! +عکس
به گزارش «اخبار بانک»، بانک دولتی پست بانک به تازگی اقدام به درج نوعی تبلیغات در بروشورهای خود کرده که بر خلاف قوانین بانک مرکزی است.

این بانک در تبلیغات محیطی خود خبر از افتتاح سپرده روزشمار یکساله با نرخ ۲۲ درصد کرده است!

این در حالی است که اساسا در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری سپرده ای به نام سپرده "روزشمار یکساله" وجود خارجی ندارد و آن چیزی که در بین شهروندان و عامه مردم مرسوم است یا روزشمار است و یا یکساله!

بنابراین نه در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری این نوع سپرده وجود دارد و نه قوانین بانک مرکزی اجازه افتتاح این نوع سپرده گذاری با این نام عجیب و غریب را می دهد.

بر اساس تصویری که در ذیل مشاهده می کنید این بانک در تبليغات خود که پشت شیشه یکی از شعبات خود درج کرده از عنوان ۲۲ درصد روزشمار یکساله برای جذب مشتریان استفاده کرده است. 



حال مشخص نیست منظور مسئولان این بانک از سپرده روزشمار یکساله چیست و آیا این نوع سپرده با نرخ ۲۲ درصد بصورت روزشمار (آنطوری که به ذهن عموم خطور می کند) و قابلیت واریز و برداشت دارد یا خیر؟

اگر سپرده روزشمار ۲۲ درصد است این بر خلاف آخرین بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر نرخ سود ۱۰ درصد برای سپرده های روزشمار می باشد.

همچنین اگر منظور مسئولان پست بانک سپرده یکساله می باشد باید پرسید که درج عبارت روزشمار چه ضرورتی دارد؟

آن چیزی که مشخص است مسئولان پست بانک اقدام به ادغام دو نوع سپرده سرمایه گذاری رایج در بین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کرده اند و در سایه سکوت مسئولان بانک مرکزی به روش نادرست خود ادامه می دهند.

اخبار بانک آماده انتشار نظرات مسوولان پست بانک در این باره می باشد.
https://akhbarbank.com/vdciwzap.t1arv2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
فراری
خود سیف هم میدونه ، همش زیر سر تیم اقتصادی آقای به اصطلاح روحانی هستش
محمد
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیره موسسات اعتباریه!!!
جوووووووو
France
موسسه چیکارت کرده خوش تیپ بد حرف میزنی؟؟؟
آی کیو ها علامت تعجب رو ندید و لایک منفی دادید؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز ، آخه با اين تورم بالا در جامعه كه مردم همگي آن در با خون و دل درك مي كنند سود 22% رقمي است ، خود بانك از مردم براي پرداخت وام 35% سود مي گيرد آن موقع صداي سيف در نمي آيد ، اين خودش جاي سوال دارد .
Iran, Islamic Republic of
سيف جون ،‌سلام عزيزم ، مي تواني بگي سود وامي كه بايد بانكهاي مجوزدار از مردم بگيرند چند درصد بايد باشه ، عزيزم ، گلم ، فدايي روي ماهت بشوم تو كه اينقدر به فكر مردم هستي و هي تند تند مي خواهي سودهاي كه به مردم هي تند تند بياري پايين يك زحمت بكش و دستور بده تا بانك هاي مجاز سودي كه از مردم مي گيرند اون را هم پايين بيارند ، آره قربونت بشوم كه تو اينقدر هواي بانك هاي دولتي را داري ، دوست داريم
رضا
Iran, Islamic Republic of
اخبار بانک با درود .بالاخره ما نفهمیدیم شما طرفدار مایی یا شیره؟؟؟!!!
شهرام
با سلام .بنده این نرخ ها رو تکذیب می کنم .و خواهش دارم موسسات رو رصد کنید نه پست بانک رو
Iran, Islamic Republic of
فعلا که بانک مرکزی موسسه میزان را در گوشه رینگ آورده و با ضربات سنگین در حال ناک اوت نمودن این موسسه برای عبرت سپرده گذاران سراسر کشور است .
تازه ترین اخبار