۰
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳

یک هفته نزولی دیگر برای طلا

اخبار بانك: طلا در راه ثبت دومین هفته افت پس از طولانی‌ترین افت در 17 سال است. سرمایه گذاران همچنان به دنبال سرنخی از زمان افزایش نرخ بهره بانک فدرال آمریکا هستند و روند قیمت دلار هم در بالاترین محدوده‌ یک دهه گذشته قرار دارد.
یک هفته نزولی دیگر برای طلا
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از بلومبرگ، اونس شمش تحویل فوری به وقت محلی سنگاپور ۰.۴ درصد بیشتر بالغ بر ۱۱۵۷.۸۹ دلار بود. قیمت‌ها روز پنجشنبه نهمین روز افت را پشت سر گذاشتند که طولانی‌ترین روند افت از سال ۱۹۹۸ است. بدین ترتیب این هفته ۰.۸ درصد کاهش قیمت برای طلا به ثبت خواهد رسید. 

هفته گذشته طلا اندوخته‌های سال ۲۰۱۵ را در نتیجه فراتر از انتظار بودن اطلاعات اشتغال در آمریکا و تقویت احتمال افزایش نرخ بهره برای نخستین بار از سال ۲۰۰۶ از دست داد و در مقابل دلار تقویت شد.
در کمکس نیویورک طلای تحویل ماه آوریل ۰.۴ درصد بالاتر با مبلغ ۱۱۵۶.۹۰ دلار در هر اونس مبادله شد اما همچنان دومین هفته افت قیمت را به ثبت خواهد رساند. 

نقره تحویل فوری با قیمت ۱۵.۶۴۵۹ دلار در هر اونس مبادله شد که روز پنجشنبه ۱۵.۶۰۱۸ دلار بود. 

این هفته نقره ۱.۶ درصد افت قیمت را خواهد داشت. پلاتین اسپات ۰.۴ درصد افزایش قیمت را تا ۱۱۲۲.۱۳ دلار در هر اونس تجربه کرد. با این وجود، این هفته ۳.۴ درصد افت قیمت برای این فلز ثبت می‌شود. پالادیوم ۰.۶ درصد افزایش داشت و به ۷۹۴.۹۰ دلار در هر اونس رسید که باز افت هفتگی را شاهد خواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdcgyq9w.ak9xx4prra.html
تازه ترین اخبار