نامه سپرده گذار‌ان شرق كشور به رئيس كل بانك مركزي

آقای سيف موسسات را سامان و به مردم اميد دهيد

20 اسفند 1393 ساعت 9:19

اخبار بانك: تعدادي از سپرده گذاران و مشتريان موسسات اعتباري در شرق كشور در نامه‌اي دردمندانه از ولي الله سيف رئيس كل بانك مركزي در ايام شب عيد درخواست كمك كردند و خواستار چاره ‌انديشي بانك مركزي و دولت تدبير و اميد براي اميد بخشيدن به خيل عظيمي از مردم نگران در روزهاي پاياني سال شدند تا با كامي شيرين و دلي پر اميد به دولت اميدوار باشند.


به گزارش «اخبار بانك»، اين سپرده گذاران در نامه خود خطاب به رئيس كل بانك مركزي كه براي اخبار بانك اسال شده است، خواستار مساعدت و همراهي بانك مركزي در آرام كردن فضاي ملتهب و نگران كننده شرق كشور شدند.

به نام خدا
جناب آقای دكتر سیف ریاست محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در چند هفته گذشته نظام بانکی شاهد بروز تلاطم و آشفتگی هایی در بين موسسات اعتباري در شرق كشور شده و توقع مردم و سپرده گذاران نيز كمك به بازگشت آرامش است. 

در این بین بودند عزیزانی که به خاطر شایعات دچار سکته و حمله ی قلبی شدند و متاسفانه در مشهد مقدس، بودند خانواده‌‌ها‌يی كه داغ‌دار از دست رفتن سرپرست خود شدند آن هم فقط بخاطر یک شایعه دروغ. 

آقای دكتر سیف، سازماندهی موسسات اعتباري حق بانك مركزي و جنابعالي است،اما این حق را هم به مردم و سپرده‌گذار بي دفاع هم بدهید که نباید دچار اضطراب و این چنین حوادث ناگواری بشوند.
 
سازماندهی موسسات باید در فضای آرامش و در سطح مدیریتی حل و فصل شود و این امر به میان مردم کشیده نشود. 

این سازماندهی باید به گونه ای باشد که منجر به از دست رفتن شغل برای چند هزار نفر از کارکنان موسسات نشود. 

ازشما به عنوان ریاست این نهاد حساس که تمام جراید و مردم بر روی تک تک کلمات شما حساس هستند و از هر کلمه ی شما مطلبی را برداشت می کنند به عنوان خیل عظیمی از سپرده گذاران این موسسات خواهشمندیم که در دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم با تدبیر و یک اعلام نظر جو شایعات را از بین ببرید و آرامش را در شب عید به مردم هدیه بدهید و امور سازماندهی خود را در فضای آرامش به مانند قبل از سر بگیرید. 

هدیه شما به مردم بازگشت آرامش و امنیت کاری بسیاری از فرزندان ایران عزیز است که در این موسسات امرار معاش می کنند. 

آقای دكتر سیف اقدام شما در زمینه‌ی شکستن جو شایعات به عنوان اقدامی شایسته در ذهن مردم در دولت تدبیر و امید باقی خواهد ماند. 

کمک به هموطنان فقط آستین بالا زدن در بلایای طبیعی و غيره نیست و جان و سلامتی بسیاری در گروی فقط یک اعلام نظر شما و بانك مركزي و شکستن جو شایعات است. 

آقای دكتر سیف بسیاری از سپرده گذاران قطعا در لحظه‌ی تحویل سال و در مقابل گنبد طلایی آقا علی ‌ابن موسی الرضا(ع) برای تمام کسانیکه برای حل مشکلات مردم قدمی بر میدارند دعای خیر خواهیم کرد. 

با آرزوی موفقیت شما در ریاست بانک مرکزی دولت تدبیر و امید 
جمعي از سپرده‌گذاران موسسات اعتباري شرق كشور


کد مطلب: 32063

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32063/آقای-سيف-موسسات-سامان-مردم-اميد-دهيد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com