در سخت ترین روزهای موسسات مالی و اعتباری؛

رسانه ملی و تخریب روحیه میلیون ها سپرده گذار در شب عید!

19 اسفند 1393 ساعت 9:20

اخبار بانك: رسانه ملی در شب های منتهی به عید نوروز چیزی جز دلهره و اضطراب و نگرانی به مخاطبانش در موسسات مالی و اعتباری ارائه نداد.


به گزارش اخبار بانک، در حالی که موسسات مالی و اعتباری سخت ترین روز های خود را پشت سر می گذاراند مسئولان صدا و سیما روحیه میلیون سپرده گذار این موسسه را تخریب کردند.

بخش خبری مجله خبری باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در اقدامی عجیب و دور انتظار در میان بهت بینندگان خود به سراغ موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز رفت!

این در حالی است که حال و روز برخی از موسسات مالی و اعتباری در تعدای از استان های کشور و بخصوص خراسان رضوی و شهر مشهد چندان مساعد نیست و وارد بحران کمبود نقدینگی شده اند.

در گزارش پخش شده تصور می شد صدا و سمیا می خواهد با پخش صحبت های مسئولان بانک مرکزی فضای بی اعتمادی موجود را کمی کاهش دهد تا سپرده گذران با خیال راحت به تعطیلات عید بروند.

اما در میان تعجب در همان ابتدای پخش گزارش صحبت های آرشيوي معاون نظارتی بانک مرکزی مبنی بر عدم سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز را پخش کرد!

همچنین در طول گرارش نیز بارها شهوندان را به خاطر سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری مورد نکوهش قرار داد و جالب تر اینکه در انتهای این گزارش نیز طی تماس با مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد شهروندان نباید در موسسات مالی و اعتباری سپرده گذاری کنند!

حال مسئولان صدا و سیما با چه تدبیری در چنین روزهایی از سال که موجی از نگرانی فضای جامعه اقتصادی و بانکی در خراسان رضوی را فرا گرفته است پخش می کنند جای سوال بسیار دارد.

آیا مسئولان امر تصور نکردند در صورت پخش این گزارش آن دسته از سپرده گذارانی که از موضوع بی اطلاع هستند نیز آگاه و موجی از نگرانی فضای کشور را در بر خواهد گرفت؟

آیا در این شرایط بحرانی که برخی از موسسات توان پرداخت سپرده های مشتریان خود را ندارند درست است که دیگر مشتریانی که از موضوع اطلاع ندارند را به جهت دریافت سپرده ها شان نیز به شعب راهنمایی کنیم؟

بهتر است مسئولان صدا و سیما اگر نمی خواهند آب بر روی آتش بریزند لااقل آن را شعله ور تر نکنند.


کد مطلب: 32027

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/32027/رسانه-ملی-تخریب-روحیه-میلیون-سپرده-گذار-شب-عید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com